شناسهٔ خبر: 37864739 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون بازرسی،سازمان صنعت معدن و تجارت

معرفی و تشویق واحدهای صنعتی و صنفی منصف

خبرگزاری صداوسیما

واحد‌های صنفی و تولیدی که حقوق مصرف کننده را رعایت می کنند به عنوان کاسب کار منصف معرفی می شوند.

صاحب‌خبر -
معرفی و تشویق واحدهای صنعتی و صنفی منصفبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: به منظور ارج نهادن و همچنین تشویق واحد‌های صنفی و واحد‌های تولیدی به عنوان کاسب کار منصف که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می‌کنند جلسه‌ای تشکیل شد.
آقای باقری با اشاره به اینکه برای شناسایی واحد‌های منصف گروهی ۱۲ نفره از بازرسان دستگاه اجرایی تشکیل شده است افزود: بازرسان از اداره استاندارد، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی استعلام‌های لازم در خصوص این واحدها را بررسی و  واحدهای برتر را معرفی می‌کنند.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه این ارزیابی‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود ادامه داد: در این سامانه ۲۰ واحد صنعتی و ۵۰ واحد صنفی ثبت نام کرده اند.
وی گفت: واحد‌های برتر نهم اسفند ماه روز رعایت حقوق مصرف کننده معرفی و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به آن‌ها اهدا می‌شود.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: در این جلسه مصوب شد توسط سازمان امور مالیاتی تامین اجتماعی، اتاق بازرگانی صنایع معادن، کشاورزی و همچنین اتاق اصناف برای واحدهایی که حقوق مصرف کنندگان را رعایت می‌کنند تشویق‌ها و تخفیف‌هایی در نظر گرفته شود.
گفتنی است واحد‌های برتر از پرداخت حق عضویت در صنوف خود معاف می‌شوند.
تعداد بازدید : 0
<div id="video-display-embed-code_4447017"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2631423/4447017?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما