شناسهٔ خبر: 37864162 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری | لینک خبر

رسانه‌ها اقتصاد زیستی را ترویج می‌کنند

یکی از مهم‌ترین نیازهای زیست‌بوم نوآوری و فناوری، ترویج اقدامات و کارهای اجرایی است. این‌که مردم بدانند تلاش‌های صورت گرفته در این بستر فناورانه، به کجا رسیده است. دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم متعقد است که اقتصاد زیستی هم با همین اقدامات ترویجی توسعه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

«باید کارهای بزرگی که در حوزه زیست‌فناوری در کشور اتفاق افتاده است برای مردم و مسوولین انعکاس یابد تا همه در جریان موفقیت‌های این حوزه قرار بگیرند.»

مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بحا بیان ضرورت ورود رسانه‌ها برای ترویج این اقدامات، گفت: تولید برنامه‌های ترکیبی در رسانه ملی با محوریت زیست‌فناوری ضروری است.

بنا به گفته قانعی، برقراری ارتباط با شرکت‌های برتر حوزه زیست‌فناوری با هدف انعکاس دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها در رسانه‌های تصویری و مکتوب یکی از اقداماتی است که در این حوزه پیگیری می‌کنیم.

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین ادامه داد: راهبری، حمایت و ترویج زیست‌فناوری در حوزه متخصصان و دانشجویان، ترویج زیست فناوری و آگاهی عمومی مردم از ماموریت‌های اصلی ستاد است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

اقتصاد زیستی چیست؟

ضرورت رصد بازار و ابعاد اقتصاد زیستی در دنیا

معرفي ابعاد اقتصاد زيستي كشور در سال جاري

 

نظر شما