شناسهٔ خبر: 37862493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دبیر سمن راویان نسل نو شهرستان طبس:

رساندن صحیح پیام انقلاب به نسل جوان در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرد

مددی عنوان کرد: هدف از برگزارى جشن‌هاى دهه مبارک فجر، نباید فقط جنگ شادى و خنداندن مردم باشد، بلکه هدف رساندن پیام‌ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‌ هاى هنرى و فرهنگى، به مردم و به‌ ویژه نسل جوان باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجید مددی دبیر سمن روایان نسل نو شهرستان طبس با بیان اینکه رویکرد انقلاب اسلامی یک رویکرد مردم سالاری بود، عنوان کرد: سیاست اصلی حوزه سازمان های مردم نهاد بهره گیری از مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های بزرگداشت دهه فجر و ایفای نقش پشتیبانی توسط جوانان می باشد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت مردم عزیز بخصوص جوانان ایران به پیروزی رسید و مشارکت مردمی در اجرای برنامه های دهه فجر قطعاً به غنای آن خواهد افزود.

مددی گفت: در عصر کنونی به واسطه هجمه عظیم فرهنگی دشمنان نسبت به باورها و اعتقادات مردم، لازم و ضروری است تا متولیان امور فرهنگی بخصوص جوانان در راستای خنثی سازی فشار دشمنان در جهت زدودن انحرافات و خرافات گام بردارند.

دبیر سمن راویان نسل نو با تاکید به ایام الله دهه فجر بیان داشت: این دهه به ‌عنوان یکى از مناسبت‌هاى ملى - مذهبى ما ظرفیت‌هاى بالقوه‌اى دارد که مى توان با برنامه‌ ریزى خوب و مناسب ضمن بالفعل رساندن آن ظرفیت‌ها بهترین بهره را نیز جهت تحقق آرمان‌هاى انقلاب از این دهه انجام داد.

مددی عنوان کرد: هدف از برگزارى جشن‌هاى دهه مبارک فجر، نباید فقط جنگ شادى و خنداندن مردم باشد، بلکه هدف باید این باشد که پیام‌ها و دستاوردهاى انقلاب در قالب‌ هاى هنرى و فرهنگى، به مردم و به‌ ویژه نسل جوان رسانده شوند.

برگزارى جشن‌  آوای انقلاب در شهرستان طبس با  با هدف زنده کردن یاد و خاطره شهیدان این‌ راه و تجدید عهد و میثاق با آرمان‌هاى آن‌ها است.برگزارى این جشن‌ با مشارکت حداکثرى مردم است، چراکه اعتقاد راسخ داریم با حضور مردم بود که شاهد به ثمر نشستن انقلاب بودیم و دستگاه‌هاى دولتى برآمده از انقلاب مردمى هستند.

دبیر سمن روایان نسل نو در انتها افزود: جشن بزرگ آوای انقلاب 11 بهمن ماه در سالن ورزشی زغال سنگ طبس با حضور هنرمندان کشوری برگزار می شود.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما