شناسهٔ خبر: 37849566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی گزارش وزارت اطلاعات و کشور درباره حادثه کرمان در کمیسیون شوراها

علی قورچیان

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی گزارش وزارت اطلاعات و کشور درخصوص جان باختن تعدادی از هم وطنان کرمانی در مراسم تشییع سردار سلیمانی و تشکیل کمیته‌ای برای بررسی جزئیات این حادثه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون حادثه جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز در کرمان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: وزارت کشور و اطلاعات درخصوص این حادثه که حدود ۶۱ نفر از هم وطنان جان خود را از دست دادند، گزارشی مکتوب به کمیسیون ارائه کردند. دولت وزارت اطلاعات را به عنوان نماینده خود در بررسی این حادثه اعلام کرده است و قرار بر این شد که وزارت اطلاعات گزارش تمام دستگاه‌های مربوط به این حادثه را جمع‌آوری کرده و گزارش مکتوبی به کمیسیون امور داخلی کشور ارائه کند.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: قرار بر این شد تا وزارت اطلاعات گزارش نهایی را تا آخر این هفته جمع آوری و ارسال کند و کمیته‌ای برای بررسی این حادثه در کمیسیون تشکیل شود.

انتهای پیام

نظر شما