شناسهٔ خبر: 37837729 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل شرکتهای دانش بنیان بر اختصاص شعب ویژه تامین اجتماعی برای رسیدگی به امور بیمه‌ای شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسهای  که با  حضورسورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، برگزار شد به تصویب بخشنامهای که در راستای بسته اقتصاد مقاومتی و  حمایت از کارگاهها  و  شرکتهای دانش بنیان در ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این بخشنامه کارگروه مشترکی بین سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای دانش بنیان به منظور رفع ابهام در امور اجرایی شرکتهای  فعال دانش بنیان تشکیل شده است.


وی  بر همکاری و تعامل سازمان تامین اجتماعی و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با  شرکتهای دانش بنیان  تاکید کرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لزوم تغییر نگرش در موضوع آینده کار را مهم دانست و افزود: با توجه به شرایط حال و آینده بازار کار باید اصلاحاتی در این زمینه شکل گیرد.


در این جلسه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر رسیدگی به امور حسابرسی دفاتر شرکتهای دانش بنیان و استفاده از ظرفیتهای قانونی در امور پژوهشها در صورتی که مغایرتی با قانون نداشته باشد تاکید کرد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور نیز دغدغهها و مشکلات شرکتهای دانش بنیان از جمله در زمینه  مسائل بیمهای و بخشودگی جرایم بیمهای این  شرکتها را مطرح و از همکاری و تعامل  وزیر تعاون، کار و اجتماعی در زمینه شرکتهای دانش بنیان و استارتاپی قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما