شناسهٔ خبر: 37821897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

آغاز برنامه های فاطمیه دوم در اماکن متبرکه و امام زادگان

حجت الاسلام عباس زاده، از آغاز برنامه های ویژه ایام فاطمه دوم در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ۴۰مبلغ اعزامی در بقاع متبرکه، امامزادگان و نقاط محروم استان در ایام فاطمیه برنامه های سوگواره یاس نبوی را اجرا می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمدجواد عباس زاده»، امروز(5 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های سوگواره یاس نبوی در فاطمیه دوم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه، امامزادگان و نقاط محروم استان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان عنوان داشت: ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه و روستاهای محروم استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه ۴۰ مبلغ از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان به لرستان اعزام شده است، خاطرنشان کرد: این تعداد مبلغ به همراه تعدادی از مبلغین بومی در امامزادگان و روستاهای محروم برنامه های سوگواره یاس نبوی شامل، سخنرانی، عزاداری، روضه خوانی و سایر برنامه های فرهنگی دیگر را برگزار خواهند نمود.

 

 

 

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های یاس نبوی برای بانوان، گفت: در عصر روز شهادت در بقاع متبرکه شاخص برنامه شهادت حضرت زهرا(س) ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 666

نظر شما