شناسهٔ خبر: 37815007 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول جریان حزب مردمی تونس در گفتگو با المیادین

تظاهرات عراقی ها،اهرمی برای بیرون کردن آمریکا است

حضور گسترده مردمی در تظاهرات دیروز ، عامل حمایت برای اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره لزوم خروج نظامیان بیگانه است

صاحب‌خبر -
  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از المیادین  ، یکی از مسئولان جریان مردمی تونس، تاکید کرد تظاهرات میلیونی روز گذشته در عراق باید اهرم فشاری برای بیرون کردن آمریکا از عراق و منطقه باشد.
تعداد بازدید : 0
<div id="video-display-embed-code_4438110"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2629603/4438110?width=350&height=250"></script></div>

مبارکه البراهمی گفت: تظاهرات عراقی‌ها باید اهرم فشاری برای بیرون کردن متجاوزان آمریکایی همچنین از منطقه باشد و اینطور هم خواهد بود. ملت عراق نشان داد که با نمایندگانش در پارلمان این کشور، همسو عمل می‌کند. این حضور گسترده مردمی، عامل حمایت برای اجرای مصوبه پارلمان عراق درباره لزوم خروج نظامیان بیگانه از عراق است.
البراهمی افزود: زمان آن فرا رسیده است که اختلافات سیاسی و طایفه‌ای کنار گذاشته شود و همه عراقی‌ها بر بیرون راندن اشغالگران متمرکز شوند. اکنون عراق در برابر فرصت تاریخی قرار دارد و هر نوع عقب نشینی از خواست مردم برای پایان حضور آمریکا در عراق، باعث خواهد شد دونالد ترامپ رئیس جمهور جنایتکار آمریکا و دولت او، گام دیگری بردارند.

نظر شما