شناسهٔ خبر: 37804522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

رشادت‌های سردار سلیمانی باید در قالب فیلم‌ سینمایی به تصویر کشیده شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ثبت رشادت‌های سردار سلیمان یکی از راه‌های حفظ جایگاه و مکتب سلیمانی است، گفت: باید رشادت سردار سلیمانی را در آثار تصویری و در قالب فیلم‌های سینمایی به تصویر بکشیم کما اینکه ما برای بسیاری از سرداران جبهه و جنگ این اقدام را انجام دادیم.

صاحب‌خبر -
رشادت‌های سردار سلیمانی باید در قالب فیلم‌ سینمایی به تصویر کشیده شودجمشید جعفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک نابغه جنگی بود و توانست تمامی طرح‌های داعش را متوقف کند.
 
وی با بیان اینکه سلیمانی مردمی بود، افزود: سردار سلیمانی به شدت به ولایت معتقد بود و خودش را بیش از یک سرباز هم نمی‌دانست.
 

این نماینده مجلس با بیان اینکه شهیدسلیمانی قابلیت الگوگیری دارد، تاکید کرد: این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان مکتب سلیمانی یاد کردند.

وی با بیان اینکه ثبت رشادت‌های سردار سلیمان یکی از راه‌های حفظ جایگاه و مکتب سلیمانی است تصریح کرد: به اعتقاد بنده ما باید رشادت سردار سلیمانی را در آثار تصویری و در قالب فیلم‌های سینمایی به تصویر بکشیم کما اینکه ما برای بسیاری از سرداران جبهه و جنگ این اقدام را انجام دادیم لذا باید تلاش گسترده‌ای شود تا وجوه شخصیتی سلیمانی برای بسیاری از مردم بازنمایی شود.

انتهای پیام/

نظر شما