شناسهٔ خبر: 37795498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هندبال قهرمانی آسیا | ایران از صعود به جام جهانی بازماند

تیم ملی هندبال ایران در سومین مسابقه خود در دور دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف کره‌جنوبی رفت و با این تیم به تساوی رسید تا از صعود به جام جهانی بازماند.

صاحب‌خبر -
به گزارش همشهری آنلاین، نیمه اول  این دیداربا نتیجه 14 بر 11 به سود ایران خاتمه پیدا کرد. در نیمه دوم هم با تلاش بازیکنان و کادر فنی  با برتری از آن ایران بود ، اما متاسفانه با اخراج دو بازیکن ایران در لحظات پایانی کره ای ها به خواسته خود رسیدند و در 9 ثانیه پایانی بازی را به تساوی کشیدند. این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 24 بر 24 تمام شد. به این ترتیب کره‌جنوبی به دلیل تفاضل گل بهتر راهی نیمه‌نهایی و مسابقات قهرمانی جهان شد و ملی‌پوشان ایران از صعود به مرحله نیمه‌نهایی و کسب جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان قاهره بازماندند.

شاگردان علیرضا حبیبی پیش از این در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل تیم‌های نیوزیلند و کویت به پیروزی رسیده بود و نتیجه را به تیم‌های بحرین و قطر واگذار کرده بود.

پیش از این دیدار تیم‌های ملی قطر، بحرین و ژاپن راهی مرحله نیمه‌نهایی شده و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرده بودند.

به این ترتیب تیم ملی هندبال کره‌جنوبی روز شنبه در مرحله نیمه‌نهایی از ساعت 18:30 مقابل ژاپن صف‌آرایی خواهد کرد و تیم ایران برای کسب عنوان پنجم تلاش می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما