شناسهٔ خبر: 37792506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر ۲۰، پنجشنبه ۳ بهمن ۹۸

سفر رئیس قوه قضائیه به یزد برای بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی این استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور مهمترین عناوین این بخش خبری است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
این بخش خبری به عناوین زیر هم پرداخته است:

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار قشر‌های مختلف مردم یزد، امنیت اقتصادی رو در گرو مبارزه با فساد اقتصادی دونست و اضافه کرد: مبارزه خستگی ناپذیر و بی امان با مفسدان رو تا حصول نتیجه ادامه میدیم ... رئیس دستگاه قضا اشاره‌ای به بازگشت میلیارد‌ها تومان به بیت المال کرد و گفت: حاشیه سازی‌ها ما رو به خودشان مشغول نمی‌کنه و گرفتار حاشیه و حاشیه سازی‌ها نمیشیم.


*طرح پاداش خوش مصرفی به مشترکان برق و گاز

مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال قبل در مصرف برق و گاز کاهش داشته باشن مشمول پاداش خوش مصرفی میشن. سخنگوی صنعت برق گفته: به دلیل سرمای هوا و افزایش مصرف انرژی در کشور این طرح اجرا میشه ...


*خودنمایی زمستان در نخستین روز‌های بهمن

برف و سرما چهره کشور رو حسابی زمستونی کرده ... بارش برف پایتخت رو هم به رنگ سفید درآورد.


برف و کولاک در بیشتر محور‌های کوهستانی تردد خودرو‌ها رو با مشکل مواجه کرده ... پلیس راه از مردم خواسته از سفر‌های غیرضرور درجاده‌های کوهستانی و برفگیر خودداری کنن ... براثر بارش سنگین برف بسیاری از راه‌های ارتباطی استان‌های غربی بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شده.

<div id="video-display-embed-code_265501" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/763989/265501?width=400&height=300"></script></div>

بارش سنگین برف در آزاد راه خرم آباد ـ پل زال هم باعث شد ترافیک چند کیلومتری ایجاد بشه و مسافران شب رو تو جاده به صبح برسونن.


پیش بینی شده از فردا صبح سامانه سرد بارشی نیمه غربی رو فرا می‌گیره ... این سامانه بارشی بتدریج به کل کشور و حتی جنوب شرق گسترده می‌شه ... دمای هوا هم از فردا افت محسوسی خواهد داشت ... پیش بینی شده بیشتر مناطق کشور بویژه نیمه شمالی و غرب کشور ۵ تا ۱۰ درجه سردتر بشه.


*بسیج همه امکانات و دستگاه‌های امداد رسان در مناطق جنوبی

ارسال کمک‌های مردمی و نهاد‌ها به سیل زدگان هم از سراسر کشور ادامه داره ... با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بازسازی منازل مسکونی هم که در سیل تخریب یا آسیب دیده اند کلید خورد.
 
<div id="video-display-embed-code_265506" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/763989/265506?width=400&height=300"></script></div>


*خروش ملت عراق ضد آمریکا

در آستانه برگزاری راهپیمایی میلیونی ضد آمریکایی در عراق، ۶۲ نماینده مجلس عراق پیش نویس قانونی رو درباره لغو مصونیت نیرو‌های خارجی ارائه کردند.

مجلس عراق پیش از این هم به خروج نظامیان آمریکایی از این کشور رأی داد. گروه‌های مقاومت عراقی مردم این کشور رو به شرکت در راهپیمایی فردا فراخواندند.

سران احزاب و قبایل عراقی هم برای حضور گسترده در این راهپیمایی اعلام آمادگی کردند.


*بهره برداری از هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در روستا‌های سیستان و بلوچستان


وزیر راه و شهرسازی هم در سفر به گلستان از ۲ هزار و ۳۲۰ مین واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده این استان بهره برداری کرد ... آقای اسلامی از ایستگاه بین المللی راه آهن اینچه برون و طرح‌های در دست تکمیل کمربندی علی آبادکتول و گرگان، و ترمینال جدید فرودگاه گرگان بازدید کرد.

*آمریکا گستاخانه سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد

آمریکا گستاخانه، سردار «قاآنی» راهم به ترور تهدید کرد ... نماینده ترامپ در امور ایران گفته اگر سردار «قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه در همان مسیر سردار سلیمانی حرکت کند او را هم می‌کشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما