شناسهٔ خبر: 37791949 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه استان سمنان:

برنامه‌های دهه فجر به صورت انقلابی برگزار شود

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: برنامه‌های دهه فجر به صورت انقلابی برگزار شود، چون مردم ما انقلابی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان گفت: سعی کنید سخنران‌ها متعادل باشند و سیاسی و جناحی سخنرانی نکنند بلکه باید انقلابی باشند و جنبه ولایت مداری داشته باشند.

او با بیان اینکه باید تمام اقداماتتان برای انقلاب و رهبری باشد افزود: صداو سیما چشم و گوش مردم است و در این ایام باید به تولید برنامه‌های انقلابی بیشتر از گذشته توجه داشته باشد.

شاهچراغی همچنین در خصوص شهادت سردار سلیمانی گفت: هرچند که شهادت این فرد والا مقام مصیبت بزرگی بود و تلخی زیادی داشت، ولی امیدواریم قدس را نجات دهد و آمریکا جنایتکار را منزوی کند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان هم در این جلسه گفت: ایام الله دهه فجر متعلق به همه آحاد جامعه است و نباید اجازه بدهیم یک فرد انسجام یک ملت را هدف قرار بدهد.

او افزود: سخنران‌ها باید دغدغه نظام را داشته باشند تا به انسجام ملت کمک کنند.

آشناگر تصریح کرد: در دهه فجر در سطح استان بیش از ۶۰۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار سمنان افزود: همچنین در این ایام اجرای ۱۰۰ طرح با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

حجت الاسلام توکلیان مدیرکل صداو سیمای مرکز سمنان هم گفت: برنامه‌های فرهنگی در صدا و سیما در چند حوزه صدا، سیما، خبر و رسانه مجازی اجرا خواهد شد.

او افزود: در بخش سیما چهار مدل برنامه برای دهه فجر پیش بینی شده است و عموم برنامه‌های زنده رویکرد دهه فجری و انقلابی خواهد داشت.

توکلیان گفت: فیلم‌های سینمایی در ۱۰ شب و سریال‌های مختلف و مستند‌های متنوع از دیگر برنامه‌های مرکز سمنان در این ایام است.

مدیرکل صداو سیمای مرکز سمنان تصریح کرد: در بخش صدا هم ۲۴ برنامه در حوزه‌های مستند، ترکیبی، داستان‌های رادیویی و غیره اجرا خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: شعار امسال انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت است.

انتهای پیام / ر

نظر شما