شناسهٔ خبر: 37789953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس منتظر پیشنهاد رسمی دورتموند؛ امره جان می‌خواهد به بوندس لیگا بازگردد و حاضر است دستمزد خود را کم کند

نوید معصومی

امره جان در برنامه های مائوریتزیو ساری جایی ندارد و می خواهد به بوندس لیگا بازگردد. یوونتوس منتظر پیشنهاد رسمی دورتموند است و به نظر می آید اورتون شانسی برای جذب او ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - به نظر می رسد دوران حضور امره جان در یوونتوس به پایان خواهد رسید. هافبک آلمانی که در تابستان 2018 به طور آزاد به بیانکونری پیوست، جایی در ترکیب این تیم ندارد. پس از مذاکرات ابتدایی، حالا یوونتوس منتظر شنیدن پیشنهاد رسمی دورتموند است و ساعات آینده تعیین کننده خواهد بود. 

به گزارش رومئو آگریستی، امره جان در ابتدای فصل از فهرست اروپایی یوونتوس حذف شد و حتی در سری آ هم همیشه آخرین گزینه مائوریتزیو ساری در خط هافبک است و از او کمتر استفاده می کند. او حتی به عنوان یار ذخیره هم کمتر به میدان می رود. به همین دلیل، امره جان مشتاق است به بوندس لیگا بازگردد و به نظر می رسد در آلمان، دورتموند بیش از سایرین خواهان جذب او است. پس از مذاکرات اولیه، انتظار می رود طی ساعات آینده دورتموند با یوونتوس تماس بگیرد تا در مورد این انتقال مذاکره کند. بیانکونری آماده شنیدن پیشنهاد دورتموند است. کارلو آنچلوتی هم در اورتون به جذب امره جان علاقه مند است اما در حال حاضر به نظر می رسد آنها فاصله زیادی تا جذب او دارند. ساعات آینده در این انتقال تعیین کننده خواهد بود و همه چیز به تصمیم بروسیا دورتموند بستگی دارد که پیشنهاد خوبی به یوونتوس ارائه دهد. امره جان و یوونتوس آماده اند تا با هم قطع همکاری کنند. 

اسکای آلمان هم گزارش می دهد امره جان در ژانویه یوونتوس را ترک می کند و آماده پیوستن به دورتموند است و حاضر است برای این انتقال دستمزد خود را کم کند. دو باشگاه مذاکراتی با هم داشته اند و سعی می کنند با هم توافق کنند. 

نیکولو اسکیرا از گاتزتا دلو اسپورت نیز گزارش می دهد دورتموند با امره جان به توافق شخصی رسیده و قرارداد او تا 2024 اعتبار خواهد داشت. دورتموند پیشنهادی 18 میلیون یورویی به یوونتوس ارائه داده اما بیانکونری رقم بالاتری می خواهد. دو طرف در حال مذاکره هستند. 
 

نظر شما