شناسهٔ خبر: 37787297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازیکنی در حد مهدی طارمی در ریوآوه نمی‌ماند

سرمربی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال به ابراز تمایل استون ویلا برای خرید ستاره ایرانی تیمش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کاروالیال، سرمربی ریوآوه پرتغال، نسبت به علاقه تیم فوتبال استون ویلا به مهدی طارمی واکنش نشان داد.

هنگامی که از کاروالیال در مورد علاقه استون ویلا به بازیکنش سئوال شد سرمربی سابق سوانسی، شروع به داد و فریاد در مورد کیفیت طارمی کرد و درباره اینکه چگونه او را برای اولین بار به پرتغال آورده است، توضیحاتی داد.

کاروالیال گفت: اسپورتینگ، بنفیکا و پورتو و همچنین تیم‌های انگلیس از او در مورد این بازیکن ایرانی سؤالاتی پرسیده اند. او همچنین تلویحا گفت بازیکنی با خصوصیات مهدی ممکن است دیگر در جایی که در حال حاضر قرار دارد، نباشد.

کارولیال به Sky Sports گفت: طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. من او را خیلی خوب می‌شناسم، زیرا سرمربی تیم ملی ایران پرتغالی بود. من اغلب بازی‌های ایران را دنبال می‌کردم.

سرمربی ریوآوه گفت: او مدت زیادی در ایران بازی کرد و فصل گذشته به قطر منتقل شد. من سال گذشته به مدت یک هفته در قطر بودم. دوباره این بازیکن را دیدم و از دیدن او هیجان زده شدم. اما انتظار نداشتم که بخواهم او را به ریوآوه بیاورم، زیرا اختلاف بین پولی که ریو می‌تواست بپردازد و پولی که او می‌توانست در قطر دریافت کند بسیار زیاد بود. بازیکنی مثل او هرگز در ریوآوه نخواهد ماند.

او بیان کرد: طارمی مهاجم خوبی است. او بازیکنی است که توپ را بسیار خوب در پشت دفاع دریافت می‌کند.

هنوز مشخص نیست که آیا استون ویلا برای خرید مهاجم تیم ملی ایران اقدام خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید: جشنواره گل ریو آوه در شب درخشش لژیونر ایرانی/ اولین هت تریک اروپایی طارمی

انتهای پیام/

نظر شما