شناسهٔ خبر: 37783240 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها در کردستان

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان کردستان از برگزاری پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس با نیاز‌های ویژه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: در راستای ترویج فرهنگ هم نوعی، کمک به دیگران وآموزش مهارت‌های زندگی مراسم پویش مهربانی با هدف جمع آوری کمک برای سیل زدگان سیستان وبلوچستان در مدارس با نیاز‌های ویژه استان برگزار شد.

رنجبرگفت: در این پویش مهم فرهنگی - اجتماعی کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و معلمان جمع آوری وبرای هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ همدلی، روحیه ایثار و نوع دوستی از اهداف برگزاری این پویش است، عنوان کرد: ترویج فرهنگ کمک به همنوعان سبب تقویت روحیه مهر، محبت و نوع دوستی در بین دانش آموزان با نیاز‌های ویژه می‌شود.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ادامه داد: چنین برنامه‌هایی به تقویت روحیه نیکوکاری در جامعه کمک می‌کند وبا عث ارتقای ارزش هایانسانی ومعنوی در جامعه می‌شود.

رنجبر گفت: این بحران‌ها فرصت مغتنمی است تا زمینه یادگیری ویاددهی را مطابق با ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین همراه با دانش آموزان با نیاز‌های ویژه تمرین کنیم.

او گفت: همدلی و همزبانی در هنگام سختی‌های زندگی باعث خشنودی خداوند وحاکم شدن شور ونشاطدرزندگی می‌شود.

رنجبر اعلام کرد: وجود توان همدلی در فردعلامت خودآگاهی، سلامت روان وارزش قائل شدن برای خود است و پویش سیل مهربانی دانش‌آموزی، اقدامی خیرخواهانه است که دانش‌آموزان با شرکت در آن علاوه بر یاری رساندن به سیل‌زدگان درس مهربانی، همیاری و نوع‌دوستی را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ع

نظر شما