شناسهٔ خبر: 37776440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمریکا در فضای حقیقی مجبور به پذیرش شکست در ترور سردار سلیمانی شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترامپ حتی در زمانی که سپهبد سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساند تصور می‌کرد که یک موفقیت برای اوست اما دیدیم که چه شکستی بر حیثیت و قدرت آمریکا وارد شد و همه این شکست‌ها در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل و مجبور به پذیرش آن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی امشب در حاشیه بازدید از بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان و در جمع تولیدکنندگان اظهار داشت: هنرنمایی جوانان ولایتمدار در عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال کشور می‌تواند این باور را در ما تقویت کند همان‌طور که در هر موضوعی جوانان ما با روحیه انقلابی وارد شدند و به سراعت توانستند قله‌ها را فتح کنند، عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال نیز خارج از این مسئله قرار ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: توانایی و ذکاوت و هوشمندی که جوانان ما در عرصه فضای مجازی دارند این نوید را به کشور می‌دهد که سرعت پیشرفتمان در عرصه فضای مجازی، چند ده برابر سرعت پیشرفت کشورهای دیگر خواهد بود.

وی افزود: امروز هم در موضع مقابله با عملیات روانی گسترده و هجمه فرهنگی دشمن و هم در عرصه اقتصادی ما می‌توانیم استفاده حداکثری را از فضای مجازی و در هم شکستن محاصره روانی دشمن ببریم چرا که دشمن تنها و تنها با اتکا به عملیات روانی گسترده و مستمر می‌خواهد به روحیه جوانان ما خلل وارد کند که امید به آینده را از دست بدهند.

سلیمانی تصریح کرد: همین دشمن در همه عرصه‌های واقعی از جمله در ائتلاف سازی، تروریست اقتصادی، تهدید به حمله نظامی و استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور  از ما شکست خورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ترامپ حتی در زمانی که سپهبد سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساند تصور می‌کرد که این یک موفقیت برای اوست اما دیدیم که چه شکستی بر حیثیت و قدرت آمریکا وارد شد در تمام جهان و حتی در کشورهای غربی مردم عکس‌های شهید سلیمانی را به دست گرفتند و به میدان‌ها آمدند.

وی با بیان اینکه این شکست برای آمریکا است و همه این شکست‌ها که در فضای حقیقی بر دشمن تحمیل شده را مجبور شد بپذیرد، افزود: به خاطر همین تلاش کرد در فضای مجازی، ناامیدی و ایجاد یاس را در افکار عمومی حاکم کند.

سلیمانی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم این محاصره روانی دشمن را بشکنیم چراکه ما یک کشور ثروتمند و قدرتمند هستیم، اظهار داشت: کمتر مردمی در دنیا مثل مردم ایران وجود دارد و شاید مشابه ندارند.

وی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی ادامه داد: تشییع پیکر امام راحل فقط در تهران بود ولی در تشییع شهید سلیمانی در سراسر کشور مراسم برگزار شد ما اعتقاد داریم بیش از 25 میلیون نفر حضور پیدا کردند  و در شهرهایی که انجام نشد هم مردم در خیابان‌ها اشک ریختند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند این قدرت فرهنگی را دست کم و این روحیه مقاومت را نادیده بگیرد و ما هم باید آن را تقویت کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه عمده تورمی که در کشور ما وجود دارد و کاهش ارزش پول ملی متاثر از همین عملیات روانی دشمن است، تصریح کرد: کشور ما دارای نعمت فراوان است و بالاترین ذخیره ارزی را دارد و ظرفیت‌های نهفته درون اقتصاد ایران بسیار زیاد است.

وی  افزود: فصل جدیدی در ساماندهی جوانان در فضای سایبری کشور است و باید استعدادها را بیش از گذشته شکوفا کنیم و این استعدادها به عرصه‌های واقعی مورد نیاز مرتبط شوند.

انتهای پیام/3388/ق/و

نظر شما