شناسهٔ خبر: 37775246 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد جدی دادستانی ها با تخلفات انتخاباتی

خبرگزاری صداوسیما

دادستان گرمسار: برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در دستور کار دادستانی هاست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، افشین داش محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار افزود:  رؤسای ادارات حق ندارند اموال دولتی را به نفع کاندیداها استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه انتخابات باید به صورت کاملاً قانونی انجام شود، تصریح کرد: جلوگیری از بروز تقلب در انتخابات آتی از جمله رویکردهای مهم این نهاد است.
دادستان گرمسار افزود: نشریات و رسانه‌های مکتوب و مجازی در نظر داشته باشند به هیچ عنوان نباید مطلبی به نفع کاندیدها چاپ و منتشر کنند.
فرماندار گرمسار  هم در این جلسه با تأکید بر لزوم برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان گفت: قانون‌مداری و بی‌طرفی معیار اصلی دولت در برگزاری انتخابات است.
وحید رجایی فرماندار گرمسار ضمن بیان اینکه باوجود اختلاف‌سلیقه‌های سیاسی، مردم گرمسار با یکدیگر متحد هستند، اظهار داشت: قانون مداری، بی‌طرفی و حرکت در مشارکت حداکثری و انسجام ملی ملاک و معیار دولت در انتخابات است.
رجایی با تأکید بر اینکه با مجرمان انتخاباتی برخورد قانونی انجام می‌شود، افزود: انتقاد به‌جا و سازنده و پرهیز از تخریب و تضعیف کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستور کار عموم مردم به‌ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی تشویق عموم مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را در اولویت بعدی ستاد برگزاری انتخابات دانست و گفت: از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای انتخابات سالم در گرمسار بهره‌برداری می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این راستا با ارائه امکانات موجود کمک کنند.

نظر شما