شناسهٔ خبر: 37774387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای

خبرگزاری صداوسیما

ایران قهرمان سومین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی در پایان رقابت های سه روزه کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای، تیم ایران با ۱۴۶ امتیاز، اول شد.
جمهوری آذربایجان با ۱۳۰ امتیاز و عراق با ۱۱۶ امتیاز، دوم و سوم شدند.

در اختتامیه سومین دوره رقابت های جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که از دوشنبه در بجنورد آغاز شده، محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بر گسترش کیفی و کمی این رشته ها در کشورهای عضو تاکید کرد.

در دیدارهای پایانی مسابقات کشتی پهلوانی، در وزن 60 کیلوگرم محمد عرفان ساپوترا از اندونزی، بر سکوی اول ایستاد.
در 70 کیلوگرم محمدی سلام اف و در 80 رفعت کلایف هر دو از جمهوری آذربایجان، قهرمان شدند.
در 90 کیلوگرم، شیمردون از قزاقستان و در مثبت90 کیلوگرم نیز موسی یاشار جواداف آذربایجانی اول شدند.

محمدرضا طالقانی پیشکسوت کشتی کشور هم برگزاری مناسب این مسابقات را در خراسان شمالی، اثبات امنیت مطلوب ایران و سبب غرور ملی توصیف کرد.
تجلیل از پیشکسوتان این رشته، ادای احترام به سردار سلیمانی و اهدای گل به یاد ایثار ایشان، از دیگر بخش های مراسم اختتامیه این مسابقات بود.

قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی ایران در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای

 

نظر شما