شناسهٔ خبر: 37773337 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«فهما» بهترین گزینه برای بهره مندی از ظرفیت‌‌های‌کانون‌های مساجد است

پیرسبزی گفت: بهترین گزینه برای این‌که کانون‌های مساجد بتوانند از توانمندی، ظرفیت‌ها، خلاقیت‌ها و عملکرد یکدیگر در سراسر کشور مطلع و بهره‌مند شوند، استفاده از ظرفیت فهما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان : «محمدعلی پیرسبزی» اظهار داشت: انقلاب ما بی تردید یک انقلاب فرهنگی بود که با رهبری امام (ره) و نقش‌آفرینی‌گروه‌های مردمی در مساجد متبلور شد.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساجد همیشه یکی از مراکز مهم فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی بوده‌اند. امروز نیز شکل‌گیری گروه‌های جوان باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز در مساجد قوی‌تر شود تا تاثیر موفقیت کانون‌های فرهنگی هنری بیشتر خود را نشان دهد .

 

 

 

وی تصریح‌کرد: به دلیل اینکه کانون‌ها بتوانند از توانمندی، ظرفیت‌ها، خلاقیت‌ها و عملکرد دیگر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور مطلع و بهره‌مند شوند استفاده از ظرفیت فهما، بهترین گزینه است، چرا که به راحتی می‌توانند از فعالیت‌ها، اخبار و عملکرد و خلاقیت‌های یکدیگر برخوردار شوند .

 

 

 

وی اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به‌عنوان یکی از بازوان قدرتمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با توجه به ظرفیت‌هایی‌که در سراسر روستاها و شهرها دارند در بومی‌سازی برنامه‌ها، جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری در طول سال با ادارت فرهنگ و ارشاد همکاری کنند .

 

 

 

وی ادامه داد: حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری برنامه‌های‌کانون‌های مساجد می‌تواند موجب رونق بیشتر این برنامه‌ها و فعالیت‌ها شود و توجه به همین نگاه به کانون‌ها و شناسایی کانون‌های فعال موجب رشد و بالندگی آنها نسبت به دیگر کانون‌ها می شود .

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اعتقاد و اعتمادی‌که به کانون‌های مساجد و فعالیت‌های آنها وجود دارد و همچنین مشارکت کانون‌ها در برنامه‌هایی که در طول سال اجرا می شود در حمایت از آنها تلاش می‌کنیم.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

 

پایان پیام/ 500

نظر شما