شناسهٔ خبر: 37768927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رونمایی از جدیدترین بدهی فدراسیون فوتبال؛ 8میلیارد تومان روی هوا!

بدهی 8 میلیاردی فدراسیون فوتبال پرونده جدیدی است که مسئولان را درگیر خودش کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در روزهایی که اخبار ناخوشایند زیادی در فوتبال کشور از تعلیق، رفتن مربیان خارجی در حساس‌ترین شرایط تیم ملی و تیم‌های باشگاهی، بازی در زمین بی‌طرف و... شنیده می‌شود، بدهی سنگین فدراسیون به آژانس‌های هواپیمایی هم دردسرهایی را به وجود آورده است.

دیروز شنیدیم که فدراسیون فوتبال در قبال اعزام تیم‌های خود به مسابقات مختلف بالغ بر حدود ۸۰ میلیارد ریال به چند آژانس مسافرتی بدهکار است و گویا قصد تسویه حساب هم ندارد!

این روزها که فدراسیون با سرپرستی اداره می‌شود، کسی نیست تا پاسخگوی افرادی باشند که به خاطر منافع ملی و رعایت حال ملی‌پوشان دست از نقد فروشی کشیده‌اند و به اعتبار همین فوتبال با وجود وضعیت اقتصادی فعلی از جیب و اعتبار خود هزینه کرده‌اند تا خدایی ناکرده با عدم اعزام یک تیم ورزشی آبرویی از ورزش کشور برده نشود. حال که چندین ماه از این اقدام گذشته نه تنها مسئولان فدراسیون حاضر به تسویه حساب نیستند بلکه پاسخ مشخصی نیز در این مقوله به شاکیان و مال باختگان نمی‌دهند.

در شرایط موجود که اکثر آژانس‌های هواپیمایی به دلیل مشکلات تحریم یا در حال ضرردهی و فروپاشی هستند و یا لقای کار را به بقاء آن بخشیده‌اند، فدراسیون فوتبال هم با بدهی سنگینی که به این آژانس‌ها دارد و حتی بخشی از آن را پرداخت نمی‌کند، نمک روی زخم طلبکاران می‌پاشد.

فدراسیونی که ماهانه بیش از یک میلیارد هزینه حق الزحمه پرسنل شاغل خود در بخشهای مختلف را پرداخت می‌کند باید به خاطر یک بدهی این‌چنینی درگیر شکایت و شکایت بازی شود و بخشی از انرژی خود را که باید وقف امور فوتبال کشور کند اینگونه هدر بدهد؟

به هر حال به نظر می‌رسد در این روزهای شلوغ و پردردسر فدراسیون و در حالی که از چند روز دیگر ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون هم آغاز می‌شود، بدهی سنگین به آژانس‌های هواپیمایی هم در صورت عدم پرداخت به رییس بعدی فدراسیون ارث برسد.

نظر شما