شناسهٔ خبر: 37766791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نکته آماری: پس از گذشت 24 هفته از لیگ برتر، جمع امتیاز منچستریونایتد و آرسنال برابر با امتیاز لیورپول است

مجتبی خیلاپور

قرمزها فاصله زیادی با رقبا در فصل جدید لیگ برتر ایجاد کرده اند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- لیگ برتر در فصل 2019/20 در حالی سپری می شود که امسال شاهد یکه تازی لیورپول در لیگ و صدرنشینی قاطع این تیم هستیم.

با وجود اینکه لیورپول و یورگن کلوپ می دانند هنوز فاصله زیادی با قهرمانی دارند ولی اختلاف امتیاز زیادی که با تیم های پایین تر ایجاد کرده اند، موجب شده از این تیم به عنوان شانس اول قهرمانی یاد شود.

پس از گذشت 24 هفته لیورپول با دو بازی کمتر یعنی 22 مسابقه به امتیاز 64 رسیده و در واقع در 21 مسابقه پیروز شده و تنها یک تساوی داشته است. در مقایسه با تیم های بالانشین، منچستریونایتد با یک بازی بیشتر 34 امتیاز داشته و آرسنال با 2 بازی بیشتر از لیورپول 30 امتیاز کسب کرده که بدین معنی است که جمع امتیاز آرسنال و منچستریونایتد پس از 24 هفته به اندازه کل امتیازات لیورپول است.

با توجه به اینکه اورتون نیز 30 امتیاز داشته و به دلیل تفاضل گل کمتر پایین تر از آرسنال است، می توان گفت جمع امتیاز اورتون و منچستریونایتد نیز به اندازه امتیازات جمع شده لیورپول است.

در تفاضل گل نیز لیورپول فاصله زیادی دارد. تفاضل گل لیورپول تا این هفته 38 است. تفاضل منچستریونایتد 9، آرسنال 2- و اورتون نیز 7- هستند.

لیورپول پنج شنبه در لیگ برتر میهمان وولورهمپتون خواهد بود.

نظر شما