شناسهٔ خبر: 37757325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۲۰ میلیون ریال کمک خادم یاران رضوی یزد به مناطق سیل‌زده

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد از کمک ۲۲۰ میلیون ریالی خادم یاران یزدی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر محمدحسین رحیمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، اظهار داشت: بااطلاع رسانی که به خادم یاران صورت گرفت، تا امروز بیش از ۲۲۰ میلیون ریال کمک نقدی جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان جمع‌آوری‌شده که از خادم یاران و علاقه‌مندان به امام رضا علیه‌السلام تشکر می‌کنیم. 

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد با اشاره به کمک‌های غیر نقدی جمع‌آوری‌شده گفت: در این زمینه نیز دفاتر خادم یاری در سطح استان نسبت به دریافت هدایا و کمک‌های غیر نقدی مردمی اقدام کردند که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

وی ادامه داد: این اقلام با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در حال ارسال به مناطق سیل‌زده است.

دکتر رحیمی نسب به درخواست‌های متعدد خادم یاران جهت حضور در مناطق سیل‌زده  اشاره کرد  و اظهار داشت: در این زمینه آمادگی از طرف دفتر آستان وجود دارد و در صورت اعلام نیاز خادم یاران سازمان‌دهی و اعزام می‌شود.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان یزد ادامه داد: با همکاری موکب امام رضا علیه‌السلام ستاد اربعین استان یزد یک گروه جهت طبخ غذای گرم و توزیع در مناطق سیل‌زده در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/3404

نظر شما