شناسهٔ خبر: 37755323 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شبکه دنا رسانه نشر ارزشها+فیلم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج از تلاش های شبکه استانی دنا برای نشر و ترویج ارزش های دینی و اخلاقی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

شبکه دنا رسانه نشر ارزشهابه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در دیدار مدیرکل و مدیران صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد نقش موثر صدا و سیما را در مقابل با هجمه رسانه ای دشمنان یادآور شد وگفت: برنامه های فاخر تولید شده در رسانه ملی توطئه دشمنان در تضعیف ارزش های انسانی، انقلابی و دینی را خنثی کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: بصیرت و بینش رسانه ای برنامه سازان رسانه ملی و استانی موجب شده تا این رسانه در تولید برنامه های معنوی و اخلاقی موثر و موفق باشد.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه رسانه ملی امروز در کنار روحانیان و مبلغان مذهبی مروج و نشر دهنده ارزش های دینی است، گفت: تلاش های رسانه ملی و استانی در تولید و ترویج معارف اسلامی ستودنی و مایه افتخار همه ما است.
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی اضافه کرد: تولیدات رسانه ای شبکه استانی دنا با محوریت مباحث دینی و اخلاقی نشان از بصیرت و علاقمندی مدیران و برنامه سازان این شبکه به گسترش و نشر ارزش‌های دینی است.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام سید نصیرحسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت: تلاش کرده ایم که در تبیین راهبردهای صدا و سیمای مرکز استان همواره از رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان استفاده کنیم و رسانه استانی با استفاده از همه ظرفیت هایش در خدمت تحقق اهداف و برنامه های نماینده ولی فقیه برای پیشرفت استان است.
آقای رئوف به تلاش برنامه سازان رسانه ی ملی و شبکه استانی برای تنویر افکار عمومی و افزایش معارف دینی جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه ملی به عنوان نهاد حاکمیتی با 150 شبکه ملی، فراملی و استانی به دنبال ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان با اشاره به نتایج نظر سنجی پاییز امسال گفت: با تلاش های صورت گرفته برای تثبیت مرجعیت رسانه ملی در استان، میزان مخاطبان برنامه های تلویزیونی شبکه استانی دنا هفتاد و شش و سه دهم درصد و مخاطبان برنامه های رادیویی 39 درصد بوده است که با سیر صعودی نسبت به فصل های پیش، نشان دهنده افزایش میزان مخاطبان و اعتماد آنها به شبکه استانی است.
آقای رئوف به تلاش بی وقفه گروه های برنامه ساز در حوزه های تولیدی این شبکه اشاره کرد و گفت: تولید سالانه بیش از 5 هزار ساعت برنامه ی رادیویی و تلویزیونی در کنار پوشش مناسبت‌های دینی و مذهبی با هدف تقویت بینش عمومی و معرفت افزایی در دستور کار شبکه ی استانی دنا قرار دارد.
در پایان این دیدار پرچم متبرک به حرم های مطهر عتبات عالیات که در برنامه تلویزیونی مسیر عاشقی در ایام اربعین حسینی به امضاء جمع زیادی از مردم رسیده بود به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج اهدا شد.

تعداد بازدید : 0
<div id="video-display-embed-code_4434570"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2627133/4434570?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما