شناسهٔ خبر: 37751886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه دزفول:

نباید از ابهت پوشالی و فشارهای دشمن واهمه ای داشته باشیم

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی ایران است گفت: نباید از ابهت پوشالی و فشارهای دشمن واهمه ای داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی»  امروز (سه شنبه ۱ بهمن) در نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول، با اشاره به نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جمعیت کم نظیر نمازگزاران جهانیان را به حیرت وا داشت به طوری که بیشتر رسانه های خارجی سخنرانی رهبری را پوشش ویژه دادند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: تشییع ۲۵ میلیونی پیکر مطهر شهید سلیمانی از سوی مردم حماسه ای دیگر را خلق کرد و تمام برنامه ریزی های دشمن نقش بر آب شد.

 

وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: سردار سلیمانی یک چهره بین المللی بود و توانست با درایت گروه های مختلف اسلام را متحد کند و دشمن از این اتحاد وحشت داشت.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به حضور سفیر انگلیس در تجمعات غیرقانونی تهران اضافه کرد: حکم جاسوس و ستون پنجم در شرایط جنگی اعدام است لذا اخراج این سفیر لطف به او بود.

 

وی اذعان داشت: آن عده قلیلی که به خیابان آمدند و عکس سردار سلیمانی را مورد اهانت قرار دادند اگر اندکی فکر می کردند متوجه می شدند که این مرد همان کسی است که در مقابل دشمن در خارج از مرزها ماند و امنیت را تامین کرد، اگر شهید سلیمانی پرچم داعش را پایین نمی آورد موج بعدی حملاتش در داخل مرزهای ما راه می افتد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی ابراز کرد: مسئله شهادت حاج قاسم سلیمانی برای امت ما درس و تجربه داشت و نباید راحت از کنار آن گذشت و نشان داد فرزند صالح امام خمینی و شاگرد مقام معظم رهبری بعد از ۴۰ سال این چنین سرافراز در راه انقلاب درخشید.

 

وی با اشاره به اینکه نباید از ابهت پوشالی و فشارهای دشمن ترسید عنوان کرد: باید با قدرت در مقابل آن قرار بگیریم چرا که هزینه مقاومت کمتر از هزینه تسلیم است؛ شهید سلیمانی به ما یاد داد که اهل ریا نباشیم و تواضع، فروتنی و عمل صادقانه را پیش بگیریم.

 

«امید بن عباس» نیز در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق و فرهنگ انتخابات خاطر نشان کرد: انتخابات به نظام اعتبار بیشتری می‌دهد و لازمه آن رعایت اخلاق انتخاباتی است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تاکید بر لزون اخلاق انتخاباتی توسط نامزدها و هواداران آنها افزود: ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی نیز توسط دادگستری ایجاد شده ولی لازم است داوطلبان نیز امور خود را طبق قانون دنبال کنند.

 

وی با اشاره به تحریم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان از سوی آمریکا گفت: سردار شاهوارپور فردی متواضع بوده و از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار ست و اقدامات وی در بحث سیلاب بی نظیر بوده است.

 

بن عباس تصریح کرد: قطعا آمریکا با افرادی که در بحث مقاومت نقش دارند مشکل داشته و آنها را بر نمی تابد لذا دست به حرکتی خصمانه دیگر زده است.

 

وی یاد آور شد: پرورش افرادی نظیر سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نتیجه اقدامات فرهنگی است و لذا دستگاه های فرهنگی باید در این مسیر گام بردارند.

 

پایان پیام/ 589

نظر شما