شناسهٔ خبر: 37751032 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

جهان

یک وکیل زن باعث انتقال امباپه به رئال می‌شود؟

کیلیان امباپه ستاره پی اس جی آینده نامشخصی دارد. وی هنوز قراردادش را تمدید نکرده و خبرهای مربوط به انتقال او به رئال هم روز به روز بیشتر می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه به نقل از آاس، کیلیان امباپه مدت هاست که مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد. تابستان ۲۰۱۷ او چیزی تا پیوستن به رئال فاصله نداشت ولی در آخر ترجیح داد پیشنهاد پی اس جی را موافقت کند و با دریافت دستمزد بیشتر در شهر زادگاهش پاریس ماند.

رئال حاضر بود ۱۸۰ میلیون یورو برای امباپه هزینه کند ولی پدیده وقت فوتبال فرانسه در آن مقطع از این ترس داشت که زیر سایه رونالدو بماند و نتواند پیشرفت موردنظرش را داشته باشد.

امباپه در سومین فصل حضورش در پی اس چی تبدیل به رهبر تیم همراه با نیمار شده است. وی تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد ولی فعلاً تمایلی برای تمدید نشان نداده است و در تازه ترین گفتگو خود همه چیز را به انتهای فصل موکول کرد.

تمامی اینها در شرایطی است که اسپانیایی ها خبر از حمله جدید رئال برای جذب امباپه در فصل تابستان پیشرو می دهند. در این راه نقش یک وکیل زن به اسم" دلفین وریدن" میتواند تعيين کننده باشد.

امباپه چند ماه پیش با این وکیل زن خبره قرارداد امضاء کرد و بنا بر اطلاع منابع موثق، وی در تلاش است تا زمینه برای جدایی موکلش از پی اس جی و انتقالش به رئال را فراهم کند. بر اساس همین ادعا وریدن به امباپه توصیه کرده است که فعلاً پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کند و تابستان پیشرو برای خواسته اش مستقیما با سران پی اس جی وارد مذاکره شود. وی به امباپه وعده داده است که هر کاری خواهد کرد تا او را به رئال انتقال دهد. وریدن معتقد است که امباپه با پیوستن به رئال یک قدم بزرگ به سوی توپ طلا (Ballon d'Or) برخواهد داشت و ماندن او در پی اس جی را به صلاح نمی داند.

گفته می شود که وریدن نقش بسیار مهمی هم در تمدید قرارداد امباپه و هم در انتقال وی به رئال ایفا خواهد کرد و در واقع هدف از امضای قرارداد با وی نیز همین مهم بوده است.

باید دید در این همکاری نقش رئال مادرید چه بوده است و این که آیا توافقی پشت پرده با مادریدی ها بر سر این مسئله وجود داشته است؟ در هر صورت باید صبر کرد و دید که در پایان برنامه های وریدن، امباپه را به کدام مسیر سوق خواهد داد.

نظر شما