شناسهٔ خبر: 37743059 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سفیر فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق نیروگاه رامین اهواز معرفی شد

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: مجید باقری نیا به عنوان سفیر فرهنگ مصرف بهینه انرژی برق نیروگاه رامین معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز گفت: استان خوزستان بدلیل شرایط اقلیمی و استقرار صنایع متعدد پس از استان تهران رتبه دوم مصرف انرژی برق را دارد که این موضوع نیازمند برنامه ریزی و مدیریت اصولی به منظور کاهش سطح مصرف غیرضروری و همچنین ارتقاء سطح بهره وری از این انرژی پاک در صنایع است.

او افزود: به همین منظور سعی نمودیم با تمرکز بر مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود و استفاده از پتانسیل‌های استانی و کشوری سطح آگاهی و مشارکت عمومی مردم درخصوص نقش مثبت انرژی برق و لزوم مدیریت مصرف آن در جامعه را تقویت کنیم که ارتباط و همکاری چهره‌های فرهنگی و ورزشی که از جایگاه ویژه اجتماعی نیز برخوردار هستند از برنامه‌های این مجموعه است.

صحنعلی زاده اظهار داشت: با توجه به نقش تاریخی استان خوزستان در شکل گیری و توسعه فوتبال ایران و همچنین نفوذ و علاقه وافر مردم استان به این رشته ورزشی، مجید باقری نیا از پیشکسوتان وسرمربی اسبق تیم‌های لیگ برتر کشور را به عنوان سفیر بهینه مصرف انرژی برق معرفی نمودیم و امیدواریم با همکاری و توسعه برنامه‌های فرهنگی شاهد تحقق برنامه‌های اجتماعی در این زمینه باشیم.

نیروگاه رامین با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه برق کشور دارد.

انتهای پیام/گ

نظر شما