شناسهٔ خبر: 37742921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چین سری پس از باخت در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان:

اگر از ابتدا حمله می‌کردیم بازنده نبودیم

سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: اگر از ابتدای مسابقه حملات زیادی روی دروازه سایپا داشتیم، بازنده مسابقه نبودیم.

صاحب‌خبر -

میترا چین سری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به بازی با تیم سایپا در هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازی سختی بود، چون هر ۲ تیم برای صعود به مرحله پلی آف (حذفی) تلاش می‌کردند؛ پیش بینی می‌کردیم که مسابقه سنگینی داشته باشیم، یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم نیز به علت مصدومیت غایب بود و بازیکنانم نتوانستند از لحاظ روحی با این مسئله کنار بیایند.

وی افزود: ۲ گل در شرایط نامناسبی دریافت کردیم، اما ۱۰ دقیقه آخر بازی فشار زیادی روی دروازه سایپا آوردیم که شاید اگر از اول بازی این برنامه را اجرا می‌کردیم، نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد و بازنده نبودیم.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان درباره داوری بازی مقابل سایپا گفت: داوری این مسابقه سنگین خوب بود و سوتی به ضرر ۲ تیم زده نشد.

تیم فوتسال نامی نو در هفته بیست و یکم (هفته هشتم دور برگشت) لیگ برتر فوتسال بانوان با نتیجه ۲ بر یک در تهران مغلوب سایپا شد تا امیدهایش برای صعود به مرحله پلی آف کمرنگ شود.

چهار تیم نخست جدول رده بندی راهی مرحله حذف مسابقات می‌شوند و در حال حاضر سایپا در رده چهارم و نامی نو در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

نظر شما