مدیرعامل بیمه کوثر در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه تشریح کرد:
پنج شاخص مهم کسبوکار هزاره سوم
صاحبخبر - درک درست از فضا و زمان، پویایی و نوآوری، تحرک و تحول پنج شاخص اصلی برای ایجاد یک کسبوکار موفق در هزاره سوم به شمار میرود.به گزارش روزنامه عصرایرانیان به نقل ازروابطعمومیبیمه کوثر، مدیرعامل بیمه کوثر ضمن بیان مطلب فوق با تاکید بر اهمیت بحث زمان و فضا در عرصه فعالیتهای اقتصادی امروز، تشریح کرد: زمان در هزاره سوم میلادی به معنای هوشمندی با تمام مشخصات، چالاکی و چابکی است. از سوی دیگر فضای کسبوکار و فضای اقتصادی پررقابت نیز نقش مهمیدر تعریف سیاستهای کسبوکار در عصر حاضر دارد.مجید مشعلچی فیروزآبادی مشخصه کسبوکار در قرن حاضر را رشد سریع فناوری، دقت بالا -به حدی که خطا نزدیک صفر است-، سرعت، چالاکی، رقابت تنگاتنگ و شدید عنوان کرد و گفت: یکی از مشخصههای مهم کسبوکار در هزاره سوم، هوشمندی و چالاکی است و از این رو در حال حاضر سیاستگذاری بر مبنای ابهامات و تردید جایگاهی ندارد.وی ادامه داد: کسبوکار در قرن حاضر در سه واژه بسیار مهم دیگر نیز خلاصه میشود؛ پویایی و نوآوری، تحرک و تحول. همه این پنچ موضوع یعنی درک درست از فضا، درک مناسب از زمان، و سه مولفه یادشده، از ابزارها و الزامات فعالیت اقتصادی ما به شمار میرود که در این میان هیچ ابزاری کاراتر از فناوریهای نوین نیست.مشعلجی فیروزآبادی با بیان اینکه کل سود شرکتهای بیمه در سال گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار میلیارد تومان بود افزود: این رقم به ما نشان میدهد که میتوانیم با استقرار سامانه هوشمند سود عملیاتی شرکتهای بیمه را افزایش دهیم.وی در ادامه صحبتهایش با اشاره به دو چالش کلی صنعت بیمه، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر مدیران ارشد شرکتهای بیمهای دووجهی نیستند، یعنی در حوزه بیمهگری کارآمدند ولی با حوزه فناوری و ابعاد آن ناآشنا هستند.∎
نظر شما