شناسهٔ خبر: 37733905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چلسی رقیب اصلی اتلتیکو مادرید در راه جذب کاوانی

مرتضی بابایی

آبی های لندن به جذب ادینسون کاوانی علاقمندند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از درخواست جدایی کاوانی از پاری سن ژرمن، چلسی وارد رقابت با اتلتیکو مادرید برای جذب این مهاجم اروگوئه ای شده است.

به گزارش مت لاو از تلگراف، تاتنهام و منچستر یونایتد احتمالا به کاوانی علاقمند هستند اما  در حال حاضر چلسی اصلی ترین رقیب اتلتیکو مادرید در راه جذب این مهاجم 32 ساله محسوب می شود. قرارداد کاوانی در انتهای فصل به اتمام می رسد و پاری سن ژرمن امیدوار بود او را تا آن زمان حفظ کند اما مهاجم سابق ناپولی می خواهد در ژانویه تیمش را تغییر دهد. اخیرا پی اس جی پیشنهاد باشگاه اسپانیایی را رد کرده چراکه این پیشنهاد را مناسب ارزش او در نظر نگرفته است. اکنون چلسی با انجام پرس و جوهایی وارد رقابت شده و به دنبال این است اتلتیکو را در رقابت شکست دهد.

هرچند هزینه به خدمت گرفتن کاوانی نسبتا بالاست اما نباید فراموش کرد که چلسی به تازگی از شر محرومیت در نقل و انتقالات خلاص شده است. علاوه بر این آنها تا حدودی می توانند بخشی از این هزینه را با فروش ژیرو به اینتر جبران کنند (همچنین فروش موزس که او نیز به صورت قرضی راهی اینتر می شود و احتمالا این باشگاه ایتالیایی در پایان فصل بند خرید وی را فعال می کند). لازم به ذکر است فرانک لمپارد در کنفرانس خبری قبل از دیدار با آرسنال امکان جذب کاوانی را رد نکرده است. 

نظر شما