شناسهٔ خبر: 37733471 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

"بی‌واسطه" کالاهای ایرانی را در اختیار بگیرید

میثم لطفی

صاحبان کسب و کار و خدمات این هدف اصلی را پیش روی خود دارند تا مشتری‌های بیشتر جذب کنند و در مقابل، مشتری‌ها نیز تلاش می‌کنند به ازای هزینه پرداخت شده بهترین کالا یا خدمات را در اختیار بگیرند. در این میان یک اپلیکیشن ایرانی با نام «بی‌واسطه» ارائه شده است که این دو گروه افراد را بدون هرگونه واسطه به یکدیگر می‌رساند.

صاحب‌خبر -

این اپلیکیشن که در مرحله کنونی فقط برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ارائه شده است پس از دریافت شماره تلفن و کد تأیید، کاربر را ثبت‌نام می‌کند. سپس کاربر می‌تواند از طریق منوی قسمت ویرایش اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کند. انجام برخی اقدامات در این اپلیکیشن نیازمند خرج امتیازهای جمع‌‌آوری شده است و به‌عنوان مثال اگر اپلیکیشن را به دوستان خود معرفی کنید می‌توانید امتیاز کسب کنید. امتیازها همچنین با خرید بسته‌های مشخص در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و سپس می‌توانید کالا یا خدمات خود را براحتی در این ابزار موبایلی معرفی کنید.
نکته جالب در مورد «بی‌واسطه» این است که آگهی‌های مربوط به همه استان‌های کشور به‌صورت کاملاً بی‌واسطه در این اپلیکیشن معرفی می‌شوند و این آگهی‌های تبلیغاتی بخش‌های مختلف از خرید یک کالا یا خدمات گرفته تا اتفاقات دیگر را پوشش می‌دهند. برای آنکه فقط آگهی‌های مربوط به استان محل سکونت خود را مشاهده کنید، باید از منوی اصلی در قسمت کل کشور، استان مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مشاهده آگهی‌های مربوط به یک رده شغلی خاص هم دسته‌بندی ویژه در نظر گرفته شده است که کاربر دو بخش اصلی «خدمات درخواستی» و «کالاهای درخواستی» را در آن مشاهده می‌کند و بجز موارد یاد شده، کاربر همچنین می‌تواند محل ارائه کالا یا خدمات مورد نظر خود را روی نقشه هم مشاهده کند.
گفتنی است ثبت درخواست آگهی در این اپلیکیشن هم بسیار آسان است و در مجموع می‌توان گفت این ابزار موبایلی یکی از بهترین موارد برای ارائه کالا و خدمات ایرانی به شهروندان محسوب می‌شود.

نظر شما