شناسهٔ خبر: 37732381 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکریم شهیدان

رونمایی از تصاویر شهیدان سلیمانی و المهندس در مرکز بغداد

در مراسمی ویژه در میدان الواثق بغداد، از تصاویر شهدای مبارزه با تروریسم، سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رونمایی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، در مراسمی ویژه در میدان الواثق بغداد، از تصاویر شهدای مبارزه با تروریسم، سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رونمایی شد.
این نقاشی دیواری با بودجه مردمی و با هدف پاسداشت یاد شهیدانی تهیه شده است که در آزادسازی شهر‌های عراق از لوث تروریسم نقش ایفا کردند.

تعداد بازدید : 6
<div id="video-display-embed-code_4422724"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2626337/4422724?width=350&height=250"></script></div>

جواد کاظم یکی از مدیران بسیج مردمی به العراقیه گفت، این نقاشی دیواری نه از بودجه دولت تهیه شد و نه بسیج مردمی برای آن بودجه اختصاص داده است، بلکه تامین بودجه آن از کمک های مردمی است.
شهروند دیگری به نام هشام الکندی به العراقیه گفت، این تصویر تابلوی وفاداری مردم عراق به کسانی است که از امنیت عراق دفاع کرده و موجب شکست دشمنان شده اند، تقدیر از شهیدانی که در کلام مرجعیت دینی، قهرمانان پیروزی بر تروریسم نامگذاری شدند. مردم عراق خواستند با این کار یاد آنان را گرامی بدارند و به نوعی از همه آنانی که در مسیر این شهیدان گام بر می‌دارند تقدیر کنند.
شهروند دیگری نیز به خبرنگار العراقیه گفت، ابومهدی المهندس در قلب هر عراقی شرافتمندی جای دارد، این کار، تقدیر از قهرمانی او، شهید قاسم سلیمانی و دیگر قهرمانان بسیج مردمی است و به خواست خدا برای آنان سربازان وفاداری خواهیم بود و راهشان را ادامه خواهیم داد.

نظر شما