شناسهٔ خبر: 37731240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -


انصاری‌فرد:به هیچ عنوان زیر بار ظلم AFC نمی‌رویم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:ما طبق مسائلی که‌ای اف سی گفته بازی نمی‌کنیم و هر 4 باشگاه هم این موضوع را اعلام کردند.محمد حسن انصاری فرد بعد از نشست مدیران باشگاه‌ها در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما طبق مسائلی که‌ای اف سی گفته بازی نمی‌کنیم و هر 4 باشگاه هم این موضوع را اعلام کردند.وی افزود: تضمینی وجود ندارد که ما در بازی‌های برگشت ما میزبان باشیم و زیر بار این موضوع نمی‌رویم. این ظلمی است که‌ای اف سی به ما می‌کند، همچنان اعتقاد داریم هواداران بازی‌های خانگی را در ورزشگاه‌ها ما حضور داشته باشند و غیر از این هم چیزی را نمی‌پذیریم.وی درخصوص محرومیت احتمالی نمایندگان ایران گفت: اگر ما درخواست
‌ای اف سی را بپذیریم به غرور ما خدشه وارد می‌شود خستگی بیش از حدی به تیم‌ها وارد می‌شود یعنی از هر 2 طرف بازنده هستیم، مطمئنا هواداران و ملت ما هم این را نمی‌پذیرند، البته در این جلسه تصمیم گرفتیم علیرغم اینکه‌ای اف‌سی رفتار ظالمانه داشته ولی باب مذاکره را برای مذاکره با اینفانتینو باز گذاشتیم.
خلیل‌زاده: بازی در کشور دیگر یعنی ایران ناامن است
سرپرست باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد ما به کشور دیگری برویم و بازی کنیم، در واقع تأیید می‌کنیم که ایران ناامن است.اسماعیل خلیل‌زاده بعداز نشست نمایندگان چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: چیزی که ای‌اف‌سی مطرح کرد به هیچ عنوان مورد پذیرش ما نیست و در این جلسه توافق کردیم به غیر از ایران در هیچ کشور دیگری بازی نکنیم. وی افزود: روز گذشته در مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفتم این 24 کشوری که عضو هیئت‌رئیسه ‌ای اف سی هستند در اینجا نماینده دارند و می‌توانند از رایزن فرهنگی‌شان سؤال کنند که مردم در اینجا به چه شکل زندگی می‌کنند و نمایندگان آن کشورها در ایران چه زندگی‌هایی دارند. سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر قرار باشد ما به کشور دیگری برویم و بازی کنیم، در واقع تأیید می‌کنیم که ایران ناامن است، بنابراین تصمیم گرفته‌ایم به هیچ عنوان در کشور دیگری به جز کشور خودمان از تیم‌های حریف میزبانی نکنیم.
دیاباته: اگر ایران امن نبود، به این کشور بر نمی‌گشتم
مهاجم تیم فوتبال استقلال نسبت به اخبار مربوط به ناامنی ایران واکنش نشان داد. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی‌های پایتخت درباره اخبار مربوط به ناامنی در ایران گفت: اینکه می‌گویند در ایران امنیت نیست، واقعیت ندارد. اگر این‌طور بود، قطعا بعد از تعطیلات به ایران بر نمی‌گشتم ولی دیدید که با پایان تعطیلات راهی ایران شدم و در تمرینات شرکت کردم. او افزود: طبیعتا حضور تماشاگران پرشور استقلال در هر مسابقه‌ای می‌تواند به این تیم کمک کند ولی با شناختی که از هم تیمی‌هایم دارم، می‌دانم که حتی در خارج از خانه هم با تمام توان بازی می‌کنند. مطمئنم که AFC از نبود تماشاگران ایرانی ضرر می‌کند. من از هم تیمی‌هایم شنیده‌ام که استقلال سه سال پیاپی پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا بوده است. این یک اتفاق نیست. فوتبال برای تماشاگران و مردم است و باید از وجود آنها استفاده کرد.
دایی: برای سرمربیگری تیم ملی با من صحبتی نشده است
سرمربی پیشین تیم ملی می‌گوید برای قبول هدایت این تیم با او صحبتی نشده است.بعد از کش و قوس‌های فراوان گویا ماجرا و معمای نیمکت تیم ملی بعد از جدایی مارک ویلموتس در حال حل شدن است و سرمربی جدید تیم ملی طی امروز و فردا مشخص خواهد شد. پیش از این اعضای هیئت‌رئیسه و مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که تا پایان دی‌ماه درباره جایگزین مرد بلژیکی به جمع‌بندی خواهند رسید.اما در شرایطی که این روزها عنوان شده علی دایی نزدیک‌ترین و محتمل‌ترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی به شمار می‌رود وی این خبر را تکذیب کرد.دایی که بعد از ظهر دیروز برای پیگیری مطالبات خود برای دوران حضورش در سایپا در کمیته استیناف حضور یافته، درباره پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا او به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است؟ گفت: به هیچ وجه صحبتی با من نشده است. من مذاکره‌ای با کسی در مورد تیم ملی نداشته‌‌ام و الان‌هم فقط برای جلسه استیناف به فدراسیون آمده‌ام. رد مذاکره با فدراسیون فوتبال در حالی است که او نزدیک‌ترین گزینه ایرانی برای قبول هدایت تیم ملی ایران است.

نظر شما