شناسهٔ خبر: 37730464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| عذرخواهی فرماندار ملارد بابت تأخیر در تکمیل پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی؛ شبکه بهداشت تجهیز بیمارستان را پیگیری کند

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان ملارد بابت تأخیر در تکمیل پروژه بیمارستان گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان به موازات عملیات عمرانی تجهیز بیمارستان را پیگیری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سجاد برنجی امروز در جلسه پیگیری تکمیل بیمارستان 160 تختخوابی ملارد با اشاره به پیشرفت این پروژه اظهار داشت: پیگیری‌های لازم جهت تسریع در تکمیل ساختمان بیمارستان هم در سطح استان و هم در سطح ملی در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر پیگیری مطالبه مردم در بهره‌برداری از بیمارستان شهرستان ملارد تصریح کرد: توقع ما از پیمانکار و متولیان امر در وزارت بهداشت تکمیل ساخت بیمارستان در موعد مقرر است چرا که طولانی شدن عملیات اجرایی بیمارستان در مراحل پایانی کام مردم را تلخ کرده است.

سرپرست فرمانداری ملارد همچنین افزود: شهرستان ملارد با 400 هزار نفر جمعیت به ‌لحاظ دریافت خدمات درمانی با مشکلات بسیاری روبه‌رو است که امیدواریم شبکه بهداشت و درمان شهرستان به موازات عملیات عمرانی تجهیز بیمارستان 160 تختخوابی این شهرستان را نیز پیگیری کند.

برنجی در پایان ضمن عذرخواهی از مردم شهرستان ملارد بابت تأخیر در تکمیل پروژه بیمارستان بیان کرد: به زودی جلسه‌ای با حضور جمعی از معتمدان شهرستان، اصحاب رسانه و مجریان پروژه جهت توضیح پیرامون روند پروژه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 220/ ع

نظر شما