شناسهٔ خبر: 37727730 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه مطرح شد

دشمنان نقش سردار قاآنی در جبهه مقاومت را درک خواهند کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه: به فضل الهی دشمنان نقش فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را در جبهه مقاومت و مقابله با توطئه‌های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه درک خواهند کرد.

صاحب‌خبر -
دشمنان ضرب شست فرمانده جدید نیروی قدس را خواهند دیدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشور برگزار شد، افزود: امروز پرچم نیروی قدس به کسی سپرده شده است که ۴۰ سال هم دوش و همرزم سردار شهید سلیمانی بوده و حتی یک لحظه هم جبهه را ترک نکرده است.
وی گفت: سردار قاآنی در رزمندگی و دلاوری، تبعیت از ولایت و عشق به شهادت همان حاج قاسم عزیز ماست.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: آمریکا با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، سر لوله تفنگ خود را روی شقیقه خود گذاشت و این تفنگ قطعاً شلیک خواهد کرد.
وی گفت: به فضل الهی دشمنان نقش سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه و ادامه دهنده راه حاج قاسم را در جبهه مقاومت و مقابله با توطئه های امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه درک خواهند کرد.
سردار نقدی گفت: دشمن کور خوانده است و تصور می کند با ترور سردار سلیمانی می تواند در جبهه مقاومت خللی ایجاد کند همانگونه که تصور می کرد بعد از امام راحل (ره) نظام و انقلاب قادر به ادامه مسیر خود نیست اما با جانشینی رهبر معظم انقلاب متوجه غلط بودن تصور خود شد.
وی افزود: کسی هم باور نمی کرد که بعد از ترور سیدعباس موسوی دبیر کل قبلی حزب الله لبنان کسی هدایت حزب الله را به دست می گیرد که امروز تمام معادلات آن را بهم می ریزد و همین طور باور نمی کردند که بلافاصله بعد از شهادت ابومهدی المهندس، خواسته همیشگی او یعنی خروج آمریکایی ها از عراق ظرف چند ساعت محقق شود و مقاومت را اینگونه با سرعت جلو ببرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: امروز عهد می بندیم تا محو کامل استکبار در منطقه مبارزه را ادامه دهیم و راه حاج قاسم سلیمانی را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی با جدیت ادامه دهیم و پرچم حاج قاسم را بعد از فتح بیت المقدس، آنجا به اهتزاز درآوریم.
 
سردار شیرازی، رئیس دفتر فرماندهی کل قوا
 شهادت سردار سلیمانی عنایت حق به انقلاب اسلامی بود 
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا گفت: شهادت سردار سلیمانی عنایت حق و نفحه‌ای برای نظام و انقلاب اسلامی بود.
سردار سرتیپ پاسدار محمد شیرازی امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی قدس سپاه که با حضور فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح کشور برگزار شد، افزود: اگر چه موفقیت و عملکرد مثبت و شگفت انگیز حاج قاسم سلیمانی و کلیت کار او برای همه آشکار است، اما در عین حال یکی از نقاط قابل توجه درباره عملکرد حاج قاسم این است که کسی نمی‌دانست او چگونه عمل می‌کند که تا این حد موفق است.
وی گفت: مقام معظم رهبری درباره حاج قاسم فرمود که وقتی وی برای ماموریتی ۲۴ ساعته به جایی می‌رفت، نوزده ساعت کار اثربخش انجام می‌داد و این از ویژگی‌های بارز سردار شهیدسلیمانی بود.
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا افزود: حاج قاسم بر نفس خود پیروز شد و قطعاً کسی که این گونه شود خداوند هم محبت او را به دل‌ها می‌اندازد.
سردار شیرازی با یادآوری دوره فرماندهی او در سپاه کرمان، تدبیر را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی دانست و گفت: در کرمان هم حاج قاسم در مقابله با اشرار تدبیر کرد.
وی اضافه کرد: او با سران قبایل صحبت کرد و به آن‌ها برای تحویل سلاح هایشان مهلت داد و گفت: اگر در این مهلت سلاح‌ها را تحویل ندهید برخورد می‌کنم که در نتیجه این تدبیر، سلاح‌های خود را تحویل دادند و جلوی شرافکنی اشرار گرفته شد.
رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در ابتدای سخنان خود، حکم انتصاب فرماندهی کل قوا برای سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه را قرائت کرد.

نظر شما