شناسهٔ خبر: 37726332 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سردار قاآنی: با همت آزادمردان سرتاسر عالم دشمنان سردار سلیمانی را خواهیم زد

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: گرچه دشمنان سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در آیین معارفه فرماندهی نیروی قدس که صبح امروز در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: دشمن ناجوانمردانه شهید سلیمانی را شهید کرد؛ آنها مرد میدان جنگ نبودند که در میدان جنگ با ایشان درگیر شوند و در اوج ناجوانمردی این شهید عالی مقام را شهید کردند.

اخبار سیاسیوی افزود: گرچه او را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خونخواه او هستند انشالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاصیت شیطان بزرگ را شیطنت، دشمنی و خباثت عنوان و تاکید کرد:  دشمنان ما زبانی غیر از زور را نمی فهمند، از این رو باید در مقابل آنان مستحکم بایستیم ؛ اگر ما به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم همه تهدیدها قابلیت تبدیل شدن به فرصت را دارند .

وی در توصیف سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی،گفت: هر چند زبان از توصیف فضائل اخلاقی حاج قاسم قاصر است اما  تبعیت محض از ولایت شاخص اصلی و محور اقدامات این سردار سربلند بود ، همواره با اخلاص عمل می‌کرد و خالصانه درمسیر گام برمی داشت و سرانجام پس از سال ها مجاهدت در مسیر اعتلای اسلام، به آرزوی دیرین خود_ شهادت_رسید.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان یگانه راه غلبه بر دشمن را ایستادگی و مقاومت برشمرد و تاکید کرد: راه و مسیر روشنی که حاج قاسم در آن با اقتدار و صلابت گام برمی داشت ، همانگونه که در حکم فرماندهی معظم کل قوا تصریح شده است، با قدرت استمرار خواهد داشت.

 

نظر شما