شناسهٔ خبر: 37721255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع):

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در ایلام برگزار می‌شود

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان با حضور 20 تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

«یاسر بیگ‌زاده» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نخستین رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه عرصه پویا نمایی، برنامه‌های کاربردی ویژه موبایل پلتفرم اندروید و بازی‌های ویژه موبایل در پلتفورم اندروید در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهدف برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش ومانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان به مدت ۴۸ ساعت برگزار می‌شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصولات فاخر و با کیفیت و نیز ارتقا و رشد فنی و خلاقانه نیروهای بسیج در فضای واقعی و همچنین شناسایی استعدادهای برتر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام زمان برگزاری رزمایش تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را 2 تا 4 بهمن ماه  عنوان کرد و گفت: و شرکت کنندگان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره، بایکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیگ‌زاده تصریح  مراسم اختتامیه این رویداد روز جمعه 4 بهمن ماه با حضور اعضا شبکه مردمی انقلاب اسلامی استان ایلام برگزار و به برگزیدگان علاوه بر جوایز نفیس جواز حضور در مسابقات کشوری به تیم های برتر اهدا می شود.

وی مکان برگزاری این رویداد را فرهنگسرای جوان اعلام و تصریح کرد:20  تیم برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما