شناسهٔ خبر: 3772098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون میراث فرهنگی اردبیل:

توانمندی‌های گردشگری اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی باکو معرفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی باکو جمهوری آذربایجان معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قادر تقی‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی شرکت استان اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی جمهوری آذربایجان اظهار داشت: این نمایشگاه در تاریخ 13 تا 15 فروردین ماه سال آینده در شهر باکوی جمهوری آذربایجان برگزار شده و استان اردبیل در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کشورهای مختلفی حضور یافته و در راستای توسعه گردشگری کشورهای خود فعالیت می‌کنند، افزود: چین، ترکیه، مالزی، هند، گرجستان، ازبکستان، ایتالیا، بلغارستان، تایلند، تونس، هندوراس، جمهوری دومینیکین و مونته‌نگرو از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور یافته و شرکت می کنند که این فرصتی عظیم برای استان اردبیل است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: این نمایشگاه در تقویم نمایشگاهی سازمان جهانی جهانگردی ثبت شده که حضور استان اردبیل در این نمایشگاه می‌تواند در جلب و جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران بیشتر در مناطق گردشگری استان موثر باشد.

تقی‌زاده تصریح کرد:‌ از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استان آذربایجان شرقی به عنوان استان معین کشورمان انتخاب شده که در کنار استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه هزینه‌های طراحی و شرکت در نمایشگاه توسط آذربایجان شرقی و سازمان میراث فرهنگی کشور پرداخت می‌شود، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای شرکت در این نمایشگاه انجام شده تا در صورت تأمین هزینه‌های لازم به شکل فعال در این نمایشگاه شرکت کنیم.

انتهای پیام/ ر

نظر شما