شناسهٔ خبر: 37718737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تیراندازی | لینک خبر

رئیس فدراسیون تیراندازی: اعضای مجمع از مسائل مالی رضایت داشتند/برای تامین سلاح و مهمات مجبوریم به اردوهای خارجی برویم

علی دادگر در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: اعضای مجمع از مسائل مالی رضایت داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی پس از مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: جلسه خوبی مخصوصا در مسائل مالی بود. همه هزینه‌ها به صورت شفاف مطرح شده است و نشان از رضایت اعضا از مسائل مالی بود. چیزی که شفاف و روشن نسبت به قبل مشخص بود افزایش بودجه کمیته ملی المپیک بود و این نشان از عملکرد خوب کمیته ملی المپیک در دو سال گذشته است که امیدوارم نتیجه آن در المپیک دیده شود.
او در مورد محرومیت فوتبال ایران از میزبانی‌ها گفت: موضع گیری خوبی داشتیم اما باید این مسائل از طریق دیپلماسی حل شود و راه را برای حضور ورزشکارانمان مهیا کنیم. خودم عضو فدراسیون جهانی تیراندازی هستم. ما در تیراندازی تعامل خوبی داریم و حواشی را جمع می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
او در مورد سفر تیراندازان به آلمان گفت: سفر به آلمان لغو نشده و فقط برنامه‌ها عوض شده و به دنبال ویزا هستیم. با توجه به سختگیری کشورهای دیگر به جای اتریس، برنامه دانمارک را پیش بینی کردیم و امیدوارم ویزا از طریق سفارت آلمان به ما بدهند.
رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص کمبود فشنگ و اسلحه خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی یک رشته وابسته به سلاح و مهمات است. در دو دهه گذشته با این مشکل مواجه بوده‌ایم و هنوز هم این مشکل را داریم و احتمالاً در آینده نیز تکرار خواهد شد. برای رفع این مشکلات، مجبوریم تیم‌ها را به اردوی خارج از کشور اعزام کنیم تا هم تمرینات خوبی داشته باشند و هم بخش عمده‌ای از مهمات و سلاح‌ها را در آن کشورها تامین کنند.

نظر شما