شناسهٔ خبر: 37705671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صعود مقتدرانه ازبکستان به نیمه‌نهایی؛افسوس بابت فرصت‌هایی که گل نکردیم

تهران- ایرنا- تیم امید ازبکستان با شکست امارات به نیمه‌نهایی مسابقات انتخابی المپیک رسید؛ آنها در دور گروهی به خاطر تفاضل گل نسبت به ایران راهی یک چهارم شدند.

صاحب‌خبر -

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با دیدار ۲ تیم ازبکستان و امارات به اتمام رسید. دیداری که از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز شد و در پایان ازبکستان با نتیجه پرگل پنج بر یک به برتری رسید و به مرحله نیمه‌پایانی صعود کرد.

شاگردان لیوبینکو درولوویچ از ابتدا نسبت به حریف خود برتری بودند. آنها که به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ایران و تیم حمید استیلی به این مرحله رسیده بودند پنج بار به حریف خود گل زدند. علیجانوف(۱۶)، کوبیلوف(۲۶)، روستموف(۴۱)، یاخسیهبوئف(۸۵) و توختاسینوف(۹۴) برای ازبکستان گل زدند و زاید الامری در دقیقه ۱۳ گل نخست مسابقه و تنها گل امارات را به ثمر رساند.

ازبکستان در مرحله نیمه‌پایانی باید به مصاف عربستان برود. دیگر دیدار نیز بین استرالیا و کره جنوبی برگزار می‌شود. سه تیم از این چهار تیم مجوز حضور در المپیک توکیو را کسب خواهند کرد.

جالب است که هر ۲ تیم گروه ایران به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کردند. برد پرگل امروز ازبکستان حسرت فوتبالدوستان ایرانی را بیشتر کرد چرا که همین تیم ازبکستان در برابر تیم امید ایران می‌بایست شکست می‌خورد اگر موقعیت‌های مسلم، شجاعی و محبی به گل تبدیل می‌شد.

نظر شما