شناسهٔ خبر: 37702888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان خوزستان خبر داد:

فرد مدعی اعمال نفوذ و استخدام متقاضیان در یک شرکت پتروشیمی دستگیر شد/ مراجعه شاکیان به دادگستری ماهشهر

رییس کل دادگستری استان خوزستان از بازداشت شخصی مدعی اعمال نفوذ در استخدام یک شرکت پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، طی روزهای گذشته ویدیویی در شبکه های مجازی دست به دست شده بود که در آن فردی مدعی استخدام متقاضیان کار در یکی از مجتمع های پتروشیمی ماهشهر شده بود که در ازای آن مبلغی میلیونی را از متقاضیان طلب می کرد. این فرد که گفته می شود مسوولیتی در شهرستان ماهشهر دارد در ویدیوی منتشره مدعی شده که برای استخدام فرزندش نیز مبلغی میلیونی پرداخت کرده است. این موضوع در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت و امروز رییس دادگستری خوزستان خبر از دستگیری این فرد داد.

در همین راستا رییس کل دادگستری استان خوزستان امروز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی که با ادعای اعمال نفوذ به عنوان استخدام در یک شرکت پتروشیمی ماهشهر از افراد متقاضی کار طلب رشوه کرده بود، بازداشت شد.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: در پی انتشار ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی که در آن مردی برای اعمال نفوذ در استخدام یکی از نزدیکان فرد مقابل در یک شرکت پتروشیمی طلب رشوه کرده بود، این موضوع در دستور کار دادستانی ماهشهر قرار گرفت.

او افزود: این فرد شب گذشته با حضور در دادسرا تفهیم اتهام شد و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات قضایی در این خصوص در حال انجام است.

مرادی بیان کرد: در رسیدگی به این پرونده فردی به اتهام رشوه از متهم به دستگاه قضایی شکایت کرده است و همچنین طبق تحقیقات انجام شده این فرد از تعدادی شهروندان وجوهی را به همین عنوان دریافت کرده است که در حال بررسی است.

او ادامه داد: تا کنون هیچ گونه ارتباطی بین این متهم و مجموعه پتروشیمی و یا سایر نهادها کشف نشده است.

به گفته رییس کل دادگستری خوزستان، چنانچه افرادی از شخص دستگیر شده شکایت و مستنداتی دال بر پرداخت وجه به این عنوان را دارند، می توانند به دادستانی ماهشهر مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند‌.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما