شناسهٔ خبر: 37701512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

200 دستاورد هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات؛ 3 محصول برتر معرفی می‌شود

دبیر علمی «جایزه ملی فاب» گفت: بیش از یکصد محصول از شرکت‌های مختلف برای رقابت فاب، دریافت شد که در این بین 3 محصول برتر در روز همایش معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علی نعیمی صدیق، دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با اعلام اینکه 200 دستاورد در بخش برترین‌های فناروی اطلاعات شرکت داشته است، اظهار داشت: در قالب این همایش جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر) به سه محصول و جایز مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) به چهار مدیر، در بخش دولتی و خصوصی و جوان تعلق می‌گیرد و جایزه شرکت‌های تحول‌آفرین به 3 شرکت برتر اعطا می‌شود.

وی درباره جایزه شرکت‌های تحول‌آفرین افزود: این جایزه‌ها در سه سطح کوچک، بزرگ و متوسط است که روز برگزاری همایش رونمایی خواهد شد.

نعیمی صدیق با بیان اینکه برنامه‌ریزی شورای سیاست‌گذاری همایش بر این بوده است تا از میان مقالات ارسال شده به مقالات کاربردی‌تر و فناورانه توجه بیشتری شود، افزود: امید داریم همایش ملی پیش‌رو هر چه باشکوه‌تر و با غنای علمی بالایی برگزار گردد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد این همایش معرفی محصولات فناورانه، کمک به ایجاد بازار و همچنین تشویق و کمک به تولید و صادرات محصولات صنعت آی تی است.

دبیر علمی این همایش  گفت: ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق در میان علاقه‌مندان از جمله اهدافی است که در این راستا مورد توجه بوده و در تبادل اطلاعات علمی پژوهش بین شرکت‌کنندگان و ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای علمی و تجربی در ارتقاء سطح و غنای علمی جامعه موثر بوده همچنین زمینه‌ساز آینده‌ای روشن در راستای گسترش همه جانبه خواهد بود.

براساس این گزارش هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات امروز با رویکرد میان رشته‌ای و با شعار «ارزش‌آفرینی کسب‌وکارهای تعاملی و پلتفرم‌ها» در سالن وزارت کشور برگزار شد.  

انتهای پیام/

نظر شما