شناسهٔ خبر: 37687027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ملت و سپاه پیوندی ۴۰ ساله دارند/شهید سلیمانی جزو افتخارات تاریخ اسلام است

امام جمعه قروه گفت: مردم و سپاه پاسداران پیوند عمیق ۴۰ ساله دارند و دشمن نمی‌تواند کوچکترین نفوذی به آن داشته باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عابدین رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت:‌ سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به صورت غیرعمد و ناخواسته بود و مردم باید آگاه باشند طعمه وسوسه دشمنان قرار نگیرند.

امام جمعه قروه افزود: مردم و سپاه پاسداران پیوند عمیق ۴۰ ساله با هم دارند و دشمن نمی‌تواند کوچکترین نفوذی به آن داشته باشد.

وی در مورد جایگاه والای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها حاج قاسم سلیمانی را یک بمب متحرک نامیده بودند که هر گوشه از خاورمیانه و آسیا قدم می‌گذاشت دشمنان اسلام را نابود می‌کرد.

رستمی اذعان داشت: شهید سپهبد سلیمانی جزو افتخارات تاریخ اسلام است و شهادت او این ظرفیت را برای تمام جهانیان به وضوح نشان داد.

وی خطاب به دشمنان جهان اسلام گفت: کشورهای آمریکا و سایر هم‌دستانش آگاه باشند که سپهبد سلیمانی یک مکتب و ملت بود و راه او در اذهان مردم و مسلمانان جهان ادامه خواهد داشت.

رستمی اذعان داشت: سردار سلیمانی موجب ایجاد وحدت میان مسلمانان ایران، عراق، سوریه و افغانستان شد و با تشکیل تیپ فاطمیون توانست تمام دسیسه‌های آمریکایی‌ها و داعش را در منطقه نابود کند.

به گفته امام جمعه قروه، مسلمانان جهان وحدت مشترکی دارند که با فرماندهی شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش این ظرفیت برای دشمنان اسلام شناخته شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶

نظر شما