شناسهٔ خبر: 37686982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقف آرسنال و منچسترسیتی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس  

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی ساکر نیوز، هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس شنبه با انجام دیدار‌هایی آغاز شد.

در یکی از دیدار‌ها واتفورد میزبان تاتنهام بود که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
در دیداری دیگر تیم وستهام در خانه پذیرای اورتون بود که در پایان دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ دست پیدا کردند. گل وستهام را عیسی دیوپ در دقیقه ۴۰ زد و کالورت لوین در دقیقه ۴۴ گل اورتون را به ثمر رساند.
در یکی دیگر از این دیدار‌ها تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان شفیلد یونایتد بود. این دیدار نیز با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید. مارتینلی در دقیقه ۴۵ برای توپچی‌ها گلزنی کرد و فلک در دقیقه ۸۳ گل شفیلد یونایتد را وارد دروازه آرسنال کرد.
دیدار تیم‌های برایتون و استون ویلا نیز یکی دیگر از بازی‌هایی بود که با تساوی ۱ بر ۱ به اتمام رسید. لئونارد تروسار در دقیقه ۳۸ گل برایتون را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۳ جک گرالیش برای استون ویلا گلزنی کرد.
در یکی از دیدار‌های مهم تیم منچسترسیتی میزبان کریستال پالاس بود که این دیدار نیز با تساوی به پایان رسید. سرخیو آگوئرو در دقایق ۸۲ و ۸۷ هر دو گل سیتیزن‌ها را به ثمر رساند و جنک توسون در دقیقه ۳۹ و فرناندینیو بازیکن سیتی (گل به خودی) گل‌های کریستال پالاس را زدند تا این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.
دیدار تیم‌های نوریچ و بورنموث با نتیجه ۱ بر صفر به سود نوریچ به اتمام رسید. تنها گل نوریچ توسط تیمو پوکی در دقیقه ۳۳ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف شد.
ولورهمپتون نیز مقابل میزبان خود ساوتهمپتون به پیروزی ۳ بر ۲ دست پیدا کرد. نتو در دقیقه ۵۳ و رائول خیمنس در دقایق ۶۵ (پنالتی) و ۷۶ گل‌های ولوز را به ثمر رساندند. دو گل ساوتهمپتون را بدنارک در دقیقه ۱۶ و شان لانگ در دقیقه ۳۶ زدند.

نظر شما