شناسهٔ خبر: 37683852 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عملیات اطفا حریق واحد تولیدی قطعات خودرو در شهر قدس

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس از انجام عملیات اطفای حریق واحد تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی زاگرس شهرقدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به عملیات اطفای حریق شرکت تولیدکننده قطعات خودرو اظهار داشت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در ساعت ۱۱:۲۰ امروز شنبه ۲۸ دی ماه یک مورد آتش سوزی در منطقه شهرک صنعتی زاگرس گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله با حضور سریع عوامل آتش‌نشانی ایستگاه ۴ سازمان آتش نشانی شهرقدس در محل حادثه و با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات لازم عملیات اطفای حریق مورد نظر انجام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس اظهار داشت: این حریق در واحد آبکاری شرکت تولیدکننده قطعات خودرو واقع در منطقه صنعتی زاگرس اتفاق افتاده بود که خوشبختانه خسارت جانی به دنبال نداشت.

همیانی تصریح کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی به ویژه مراکز درگیر با مواد اولیه اشتعال‌زا رعایت دستورالعمل‌های ایمنی را به منظور جلوگیری از ایجاد حریق و خسارات جانی و مالی در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ش/م/ث30

نظر شما