شناسهٔ خبر: 37676711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

۲۵ بقاع متبرکه در استان اردبیل میزبان سوگواره یاس نبوی خواهند بود

حجت الاسلام ستوده گفت: ۲۵ امامزاده و بقاع متبرکه در استان اردبیل میزبان سوگواره یاس نبوی طبق سنوات قبل خواهند بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 25 امامزاده و بقاع متبرکه در استان اردبیل میزبان سوگواره یاس نبوی طبق سنوات قبل خواهند بود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه هر ساله با حضور عاشقان و دوستداران آن حضرت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: عزاداری و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در رثای حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از جمله برنامه های تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی در سطح استان همزمان با برگزاری سوگواره یاس نبوی در زمینه ترویج و فرهنگ سازی سنت حسنه وقف نیز فعال خواهند بود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد: تهیه بسته های غذایی حداقل 18 بسته به تعداد سال های عمر با برکت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از دیگر برنامه ها است که در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اطعام و توزیع نذری برای حاضران در مراسم های عزاداری و برپایی برنامه های معنوی و فرهنگی از جمله قرائت زیارت عاشورا، ندبه و توسل در امامزادگان از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

 

حجت الاسلام ستوده یادآور شد: از همه مشتاقان ائمه اطهار (علیهم السلام) دعوت می شود تا با حضور در این مراسم های معنوی شور و نشاط را به این برنامه های ببخشند.

پایان پیام/ 365

نظر شما