شناسهٔ خبر: 37649834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان:

تربیت دانش‌آموزان باید جهادی‌ مدیریت شود

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: لازم است در تربیت دانش آموزان جهادی عمل شود و حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید در این زمینه تعامل جدی داشته باشند تا موجب تعالی نسل آینده ساز ایران اسلامی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تربیت دینی از پیش دبستانی، دانش آموزان را در مقابل هجمه ها واکسینه می‌کند گفت: هدف باید تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی باشد.

او با اشاره به الزام مدیریت جهادی در تربیت دانش آموزان توسط حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش افزود: حوزه و آموزش و پرورش باید در این زمینه تعامل جدی داشته باشند تا موجب تعالی نسل آینده ساز ایران اسلامی شوند .

امام جمعه رشت تربیت دینی را از جمله الزام های تربیت انسان در دوران کودکی دانست افزود: دین برای تمام لایه های مختلف زندگی بشر برنامه دارد و ما برای داشتن جامعه دینی و اسلامی ملزم به اجرایی شدن این برنامه ها هستیم.

 آیت الله فلاحتی با بیان اینکه درک نیازمندی های جامعه دومین الزم تربیت جهادی است، خاطرنشان کرد: سمت و سوی دانشجویان و رشته های دانشگاهی نیز باید به سمت این نیازمندی ها باشد.

او در ادامه با اشاره به حضور خواهران طلبه در حوزه‌های علمیه تصریح کرد: خواهران طلبه به سه منظور فهم معارف دین، خودسازی و همچنین عرضه و تبیین معارف دین به دانش آموزان باید وارد حوزه های علمیه شوندو این وظایف مهم را به نحو شایسته انجام دهند.

انتهای پیام/اص

نظر شما