شناسهٔ خبر: 37636418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام تیم قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران به سیستان و بلوچستان

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران گفت: تیم واکنش سریع قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران به استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

صاحب‌خبر -

رضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تیم واکنش سریع قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان مازندران عازم این استان شد.

وی افزود: وقتی باخبر شدیم به‌واسطه بروز سیل مشکلاتی برای مردم استان پیش آمد بلافاصله عازم این استان شدیم.

 مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران با بیان اینکه شناسایی در کار جهادی در اولویت است، اضافه کرد: درحال حاضر در حال شناسایی نیازهای منطقه هستیم.

دهقان تصریح کرد: پس از اقدامات تیم واکنش سریع قرارگاه در بحث تخلیه آب از منازل و انجام کارهای عمرانی بحث احداث دو آشپزخانه صحرایی با ظرفیت طبخ 5 تا 10 هزار غذا را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه نیاز به خودروهای آفرود داریم، اظهار کرد: همچنین نیاز به برنج داریم که مردم مازندران نیز در این زمینه باتوجه به تولید این محصول می‌توانند مشارکت کنند.

 مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به بعد مسافت مازندران اگر مردم کمک‌ها را به‌صورت نقدی به شماره حساب بنیاد جهادی مهر الرضا(ع) استان مازندران 6104337599187315 واریز کنند مهم‌تر خواهد بود.

دهقان در پایان گفت: درحال حاضر مردم این استان نیاز مبرم به پتو، وسایل گرمایشی و آب معدنی دارند که مردم می‌توانند در این زمینه مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/86034/ع/ر

نظر شما