شناسهٔ خبر: 37563173 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

همدردی دانشجویان اصفهانی با خانواده شهدای حادثه هواپیما

تجمع مردم اصفهان برای ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیما و اعتراض به دخالت سفرای خارجی در مسائل داخلی ایران از حوالی ساعت 21 امشب در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، تجمع مردم اصفهان برای ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیما و اعتراض به دخالت سفرای خارجی در مسائل داخلی ایران از حوالی ساعت 21 امشب در میدان انقلاب اصفهان برگزار شد.

در این تجمع که به صورت خودجوش و با حضور قشرهای مختلف به ویژه جوانان و دانشجویان برگزار می‌شد، درخواست بررسی دقیق حادثه هواپیمایی و رسیدگی به قصور مسببان این اتفاق بخشی از شعارهای اجتماع کنندگان بود، پیگیری انتقام از عاملان اصلی شهادت سپهبد سلیمانی و حمایت از مدافعان وطن از دیگر محورهای شعارهای این تجمع بوده است.

 مطالبه قانونی از دادگاه های بین المللی برای برخورد با ماجراجویی‌های آمریکایی که منجر به اشتباه پدافند هوایی و شهادت تعدادی از هم‌وطنان شد، یکی دیگر از محورهای اصلی شعارهای این تجمع بود که ساعتی پیش به پایان رسید.

امروز همچنین برخی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی و علوم پزشکی اصفهان پس از گذشت ۴ روز از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی امروز با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کردند، مراسم دانشجویان صنعتی اصفهان در دانشگاه برگزار شد و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در ادامه مراسم داخل دانشگاه، پس از حضور در خیابان هزارجریب این تجمع را خاتمه دادند.

نظر شما