شناسهٔ خبر: 37512495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه اراک:

سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی : سیلی اول ملت ایران و ضرب شصت سپاه پاسدران، به آمریکا ، هوشمندانه و مقدمه انتقام سخت بود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های نماز جمعه اراک گفت: سیلی اول ملت ایران و ضرب شصت سپاه پاسدران به آمریکا هوشمندانه و مقدمه انتقام سخت بود. 

آیت الله دری افزود: موشکباران مواضع آمریکا در پایگاه عین الاسد از سوی دلاور مردان سپاه پاسداران مقدمه ای برای انتقام گروه‌های مقاومت منطقه است و باید سایه شوم و دست سلطه گرانه آمریکا از منطقه کوتاه شود .

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد : قدر شناسی ملت ایران از شهدای مقاومت و ارج نهادن به مقام سپهبد شهید سلیمانی حماسی و تماشایی بود و مقدمه گشایش سرفصل جدیدی در تاریخ ایران و اسلام شد .

آیت الله دری نجف آبادی افزود : به بازماندگان سانحه هوایی و حوادث اخیر تسلیت می گوییم و امید است با برنامه ریزی و تدابیر از حوادث دلخراش این چنین جلوگیری شود.

امام جمعه اراک ادامه داد : مواضع مقامات آمریکا و کانادا در قبال سانحه سقوط هواپیما ، بی خردانه و برای تحت شعاع قرار دادن اقدام هوشمندانه سپاه در موشک باران مواضع آمریکا در عراق است.

گرامیداشت ١٩ دی ، ایام فاطمیه و سالروز قتل امیرکبیر دیگر موضوعاتی بود که نماینده ولی فقیه در خطبه های امروز به آن اشاره کرد.

سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت سیلی اول ایران به آمریکا مقدمه انتقام سخت
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_4383004"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2617701/4383004?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما