شناسهٔ خبر: 37481534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اراک؛

امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت شد

استاندار مرکزی با اشاره به تحقق وعده الهی در حمله موشکی سپاه به پایگاه های نظامی آمریکا گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با اشاره به تحقق وعده الهی در حمله موشکی سپاه به پایگاه های نظامی آمریکا گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت شد چرا که در ۶۰ سال گذشته هیچ قدرتی جرات حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است.
آقای آقازاده در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: این جرأت به برکت خون شهیدان و حمایت مردم به دست آمده که باید این قدرت تقویت شود.
وی تصریح کرد: زمان رفتن آمریکا از خاورمیانه فرا رسیده و این امر به زودی محقق می شود.
استاندار مرکزی گفت: اگر سردمداران آمریکا عقل داشته باشند باید رئیس جمهور ایشان را از اقدامات اشتباه بعدی برحذر دارند که در صورت هر گونه اشتباه با انتقام سخت در ایران مواجه خواهند شد.
آقای آقازاده  گفت: در همان ساعتی که شهید حاج قاسم سلیمانی توسط پهپادهایی متجاوز آمریکایی به شهادت رسیده بود در همان ساعت پایگاه‌های آمریکایی در عین الاسد و چند نقطه دیگر توسط موشک های هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد اصابت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: این انتقام وعده الهی بود که جمهوری اسلامی ایران این وعده را تحقق بخشید.
استاندار مرکزی در پایان گفت : ستاد کل نیروهای مسلح کشور به همه کشورهایی که پایگاه آمریکا در آنجا وجود دارد هشدار داده که اگر هر اتفاقی از پایگاه هایی که آمریکا در کشورشان وجود دارد برای ایران بیفتد حتماً آنها به عنوان هدف نظامی جمهوری اسلامی ایران با آنها برخورد خواهد کرد.
<div id="video-display-embed-code_4375997"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2616405/4375997?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما