شناسهٔ خبر: 37462901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایزدپناه : جذب ۲ بازیکن دیگر در دستور کار شاهین بوشهر است/گزینه خارجی هم مدنظر است

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر خبر از جذب دو بازیکن دیگر در این تیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ایزدپناه در خصوص شرایط تیم و نحوه آماده سازی تیم اظهار داشت: با درخواست سرمربی تیم پیگیر برگزاری اردویی ۱۰ روزه بودیم که ابتدا کیش را در نظر داشتیم که کیفیت پایین زمین ها تمرین و همچنین هزینه های بالا سبب شد تا اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در کیش لغو شود.

ایزدپناه افزود: پس از لغو اردوی کیش با نظر کادر فنی اردوی تهران در نظر گرفته شد که با هزینه بسیار پایین تر از کیش انجام شده و محل اسکان مناسب، زمین چمن با کیفیت، سالن بدنسازی و استخر شرایط خوبی را برای اردوی تیم فراهم کرده که جا دارد از شهردار، ریاست شورا آقای دهدار، اعضای شورا، اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه تشکر داشته باشم که با حمایتشان اردوی خوبی در تهران در حال برگزاری است.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اقدامات انجام شده در نقل و انتقالات نیم فصل اذعان داشت: یکی از محاسن اردوی تیم در تهران این بود که  مذاکره و جذب بازیکنان خیلی راحت‌تر انجام شد و تاکنون ۵ بازیکن جذب کرده ایم و در فرصت باقیمانده جذب ۲ بازیکن دیگر هم در دستور کار قرار دارد و اگر با گزینه داخلی به توافق نرسیم با استفاده از سهمیه فیفا جذب بازیکن خارجی نیز مورد نظر کادر فنی است.

وی تاکید کرد: کادر فنی و بازیکنان این روزها صبح و بعدازظهر با انگیزه تمام در حال تمرین هستند. تمامی عوامل از مدیریت باشگاه، شهردار، اعضای شورای شهر در تلاش هستند تا نام پر آوازه شاهین را همچنان در لیگ برتر با شایستگی حفظ کنند. این مهم با یاری خدا و حمایت هواداران دلسوزی که در سخت ترین شرایط هم کنار تیم بوده اند دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

نظر شما